Baal spa Bohemian GROVE

Confessions of Satan from OBAMA GENDER DARWIN ] [ 1 NOV - Gli Stati Uniti "sono parte del problema in Medio Oriente, non la soluzione": lo ha detto la guida suprema iraniana, Ali Khamenei, incontrando gli ambasciatori iraniani. Gli obiettivi di "Washington e Teheran sono opposti". Intanto sul sito khamenei.ir, ieri, è stato pubblicato un video "Le confessioni di Satana" in cui appare il presidente Usa Barack Obama, incentrato sugli "errori ammessi dagli americani".

https://youtu.be/a8fj7DJMXeg ] really you were:  "He was an ardent advocate of the oppressed all over the world. He did not compromise with arrogant powers??". then, where is your freedom of religion! CAIN were is your brothers ABELE Christian? then you remove sharia quickly! were is your video "Confessions of Satan" by OBAMA GENDER DARWIN ape very smart
====================
Khamenei.ir] funny [ if your god is true, then, we can do an exorcism together? ] If the devil goes away only in the name of JESUS? Then, you make yourself a Christian, or you go to hell!
https://www.youtube.com/watch?v=a8fj7DJMXeg
Khamenei.ir ] funny [ se il tuo dio è vero: poi, noi possiamo fare un esorcismo insieme? ] se il demonio va via soltanto nel nome di GESù? poi, tu ti fai cristiano, oppure tu vai all'inferno!
===========
Khamenei.ir ] friend [ i am Messiah ( lorenzoJHWH ) e Mahdi ( lorenzoALLAH ) Unius REI (Governor on all the world ): polital proiect of King ISRAEL: for universal brothehood, ie: the mortal enemy of all Satanists Pharisees Rothschild from satanic TALMUD APOSTASY [ i have sub to you ]  as you might think to talk about justice if with Nazism Sharia: you hurt the saints, that God has called on the path of virtue?
https://youtu.be/KWZMg0ctNPs
about [Confessions of Satan from OBAMA GENDER DARWIN ] [ I have no found on the internet all the list of crimes against humanity that he himself admitted that he did! you can make this work for me?
https://www.youtube.com/watch?v=KWZMg0ctNPs
about [Confessions of Satan from OBAMA  GENDER DARWIN ] [ io non ho trovato in internet tutto l'elenco dei crimini contro il genere umano, che lui stesso ha ammesso di avere fatto! tu puoi fare questo lavoro per me?
========
Turchia: scontri tra polizia e curdi a Diyarbakir [ questo è ormai lo stesso fenomeno HITLER ]  ISTANBUL, 1 NOV - Scontri tra polizia e manifestanti curdi sono in corso a Diyarbakir, principale città curda del sud-est della Turchia, dopo i primi risultati del voto di oggi che indicano il trionfo di Erdogan. Lo riferiscono media locali parlando di incendi e barricate nelle strade, dove la polizia avrebbe sparato gas lacrimogeni.
 ISTANBUL, 1 NOV ] [ ha soffocato il dissenso ha epurato le opposizioni, ha minacciato di morte i "traditori": questo è ormai lo stesso fenomeno HITLER ] ADESSO IL MONDO HA UN CAZZO NEL CULO!  [ Con il 99% dei seggi scrutinati, con il 49,3% dei voti, pari a 315 seggi su 550, l'Akp del presidente Recep Tayyip Erdogan riconquista la maggioranza assoluta dei seggi nel voto anticipato in Turchia. Lo riferisce la tv privata Ntv. Il partito filo-curdo Hdp entra in Parlamento con il 10,4%, pari a 59 seggi.
=================
to SALMAN SHARIA ERDOGAN ] i responsabili [ Il cimitero cattolico italiano di Tripoli 'Hammangi' è stato di nuovo devastato. Lo fa sapere l'Associazione Italiana Rimpatriati dalla Libia (Airl), che invia all'ANSA le foto che testimoniano lo sfregio. "Sono immagini che si commentano da sole per la loro inciviltà e che completano il quadro tragico della situazione in Libia", afferma la presidente dell'Airl Giovanna Ortu.
TUTTA LA COMUNITà MONDIALE DEVE CHIUDERE LA SUA PARTITA MORTALE CONTRO LA LEGA ARABA. [ ha ragione Putin....i governi occidentali sono in mano a quattro coglioni. ] [ chiedere all'ONU di sanzionare la Libia per il mancato rispetto dei trattati stipulati? che prevedono che la Libia stessa controlli le SUE COSTE per evitare le partenze dei barconi? QUESTI CI FANNO I SOLDI SUL TRAFFICO DI ESSERI UMANI! ] ma, non esiste un problema in LIBIA sharia, che non sia lo stesso problema nazista sharia della LEGA ARABA tutta! CRIMINALI INTERNAZIONALI COME SALMAN SHARIA ERDOGAN? LORO NON NESSUN RISPETTO PER LA DIGNITà DELLA VITA UMANA! E RISOLVERE IL PROBLEMA CON QUESTI NAZISTI NON è UN LAVORO SPORCO CHE POSSIAMO LASCIARE AD ISRAELE (come a dire: "noi siamo sempre pronti a sputarti in testa e tu fai il lavoro sporco per noi ugualmente!" ), TUTTA LA COMUNITà MONDIALE DEVE CHIUDERE LA SUA PARTITA MORTALE CONTRO LA LEGA ARABA.
ROTHSCHILD BILDENBERG ] ma che cazzo di mondo avete creato? [ Brasile: decine di tombe sulla spiaggia di Rio contro le morti bianche. Protesta simbolica, organizzata da un'associazione umanitaria brasiliana, per denunciare il "boom" di bambini e adolescenti di strada uccisi dalla polizia
 windows10 ] [ grazie, per il dono del tuo sistema operativo! lo stavo aspettando! sono contento di sapere che, io non sono l'unico che lavora, no stop, al mondo! SE, tu MI VUOI SPIARE? OK, non fa niente, IO NON SONO CON LA PUZZA AL NASO! lol. se adesso ti sembro un poco moscio, è perché ho un forte raffreddore! MA, TU NON TI PREOCCUPARE IO BATTO SATANA ANCHE CON UNA MANO SOLA ADESSO! ... se qualcuno ti minaccia? tu fammelo sapere!
yitzhak kaduri said: ok ammetto che, a differenza di OBAMA Gender Darwin: a te: non ti piace prenderlo nel culo: ma, figlio mio: " per tutto il resto? tu sei un cesso totale! " [ ERDOGAN HITLER SHARIA SALMAN SAUDI ARABIA SHARIA il nazismo / tu smetti di fare il calunniatore e l'assassino seriale maniaco religioso! / che se faccio io il maniaco con te per cinque minuti? tu sparirai da questo pianeta che i farisei hanno maleficato! / LA NOSTRA FECCIA PEGGIORE OBAMA GENDER DARWIN abominio Sodoma? proprio loro FANNO LE TUE stesse PORCHERIE DI PEDOFILIA E DI POLIGAMIA! Quindi, non ti credere un santo nel buco della fogna sharia!
=======================
Scientology, aperta a Milano la sede più grande d'Italia dell'ANTICRISTO!
========================
in realtà: quale altro mestiere la LEGA ARABA sharia, ed il suo Nuovo Ordine Mondiale: ha lasciato ai Palestinesi per guadagnarsi "terroristicamente" da vivere? E Perché, QUALCUNO PENSA CHE, AD OGNI ATTO DI TERRORISMO NON DEVONO PERDERE LA TERRA? POI, QUALE PUNIZIONI NOI DOVREMMO DARE AL TERRORISMO? ] MA, IL VITTIMISMO DEI PALESTINESI SERVE A MOLTI SALAFITI FARISEI MASSONI, PER FARE STERMINARE CRISTIANI INNOCENTI IN TUTTO IL MONDO! [ HEBRON, 31 OTT - E' di almeno 10 feriti il bilancio degli scontri verificatosi oggi tra palestinesi e esercito israeliano (che ha sparato proiettili di gomma) a Hebron, dove migliaia di persone avevano partecipato poco prima ai funerali di cinque attentatori palestinesi i cui corpi sono stati restituiti la scorsa notte alle autorità palestinesi. Un centinaio di palestinesi ha attaccato i soldati con pietre e molotov, bruciando copertoni. L'esercito ha risposto sparando proiettili di gomma.
SMETTIAMOLA DI GIOCARE A SCIMMIOTTARE DIO SANNO TUTTI, CHE ESSERE SATANA LA SCIMMIA GENDER DARWIN SODOMA DI DIO JHWH ... SOLTANTO LUI ESSERE IL PADRONE DELLA VITA E DELLA MORTE! STATE FACENDO UNA CATENA DI PORCATE UNA DOPO ALTRA! ESSERI IBRIDI! BREVETTI DI MATERIALE UMANO! SMETTETELA! Una settimana dopo la condanna a due anni per aver somministrato veleno a un'anziana paziente in fase terminale, Nicolas Bonnemaison, "dottor morte" francese, ha tentato oggi il suicidio ed è in condizioni molto gravi. Ex medico del pronto soccorso, Bonnemaison, 54 anni, era stato condannato in appello per aver di fatto provocato la morte nell'aprile 2011 di una sua paziente di 86 anni precipitata in stato di coma dopo un ictus.

MY HOLY JHWHW // ma, non era meno faticoso per me, ammazzarli tutti e incominciare daccapo_ lol. COME NON DETTO! LOL. MY DEAR ISRAEL li senti... /lol./ non vi DEVE essere troppa gente dotata di senso dello umorismo adesso!

http://hellxdespairxdestruction.blogspot.com/2015/10/un-santo-nel-buco-della-fogna-sharia.html

SALMAN SAUDI ARABIA SHARIA // tu smetti di fare il calunniatore! // LA NOSTRA FECCIA PEGGIORE OBAMA GENDER DARWIN FANNO LE TUE stesse PORCHERIE DI PEDOFILIA E DI POLIGAMIA! non ti credere un santo nel buco della fogna sharia!

che c'è di strano? PROPRIO Mio Suocero, CHE NON RIESCE A FITTARE IMMOBILI, va in banca a chiedere un prestito, che serve a pagare i soldi AD INTERESSE, che lo Stato compra dalle Banche ad interesse! ANCHE IO CI RIMETTO SULLO STIPENDIO: PERCHé I MIEI LOCALI SONO SFITTI, MA, LE TASSE DEVONO ESSERE PAGATE COMUNQUE! QUI CI VUOLE LA PENA DI MORTE PER TUTTI I POLITICI MASSONI BILDENBERG TROIKA, CHE HANNO TRADITO LA NOSTRA SOVRANITà MONETARIA. QUESTO è UN MODO PER DISTRUGGERE LA ECONOMIA DI UNA NAZIONE: LA USURA MONDIALE DI BANCHE CENTRALI SPA FMI FED BCE ROTHSCHILD CULTO SATANA FARISEI TALMUD AGENDA! CATANIA, 19 OTT - Un 75enne che non aveva i soldi per pagare le rate di un prestito contratto con una finanziaria per fare fronte a spese mediche e familiari ha tentato il suicidio sul lungomare di Riposto. Allertati dalla moglie carabinieri della compagnia di Giarre lo hanno raggiunto e dopo un lungo colloquio convinto a rientrare a casa. Militari dell'Arma di Riposto si sono autotassati e gli hanno consegnato dei soldi e buste con generi alimentari. Il caso è stato segnalato al sindaco.

dobbiamo chiedere ad ISRAELE, che lui è un esperto, dove è andato a pugnalare Erdogan e dove è andato a pugnalare SALMAN? ] [Il proprietario di una casa editrice in Bangladesh è stato ucciso oggi a Dacca. Faisal Arefin Dipan, è stato accoltellato a Shahbag. Poche ore ore prima un'altro editore era stato attaccato nell'area di Lalmatia. Dipan, titolare della Jagriti Prokahony, é stato assalito con un coltello nella sua libreria nell'area di Aziz Supermarke. Poche ore prima un altro editore, Ahmedur Rashid Chowdhury Tutul, della casa 'Shuddhaswar' è stato attaccato sempre con un coltello nel suo ufficio a Lalmatia

si, è la polizia contro i servizi segreti! ] bisogna sospendere le elezioni truffa e reintegrare le opposizioni che sono state epurate! [ a questo punto, io pretendo un mandato di cattura internazionale! ] questi islamici nazista sharia: minacciano la sopravvivenza del genere umano! [ "Che ve ne importa? Pensate alle elezioni nei vostri Paesi". ISTANBUL, 31 OTT - La polizia turca ha avviato operazioni di sorveglianza nella redazione del quotidiano laico Cumhuriyet nel centro di Istanbul dopo aver ricevuto alcune soffiate su possibili attacchi alla vigilia del voto anticipato. Lo riferisce lo stesso quotidiano, noto per la sua linea critica verso il presidente Recep Tayyip Erdogan. "Se questo è un tentativo di intimidirci - scrive Cumhuriyet sul suo sito - ricordiamo che la storia del giornale è la storia di una stampa libera nonostante minacce ".

a questo punto, io pretendo un mandato di cattura internazionale! ] questi islamici nazista sharia: minacciano la sopravvivenza del genere umano! [ "Che ve ne importa? Pensate alle elezioni nei vostri Paesi". Così il presidente turco Recep Tayyip Erdogan ha risposto oggi a Istanbul agli allarmi sulla libertà di stampa in Turchia alla vigilia del voto anticipato di domani, allarmi giunti da parte di diversi media internazionali.

non possiamo più pensare ad incidenti di questo tipo! [ Aereo russo precipita su Sinai, guasto A bordo 224 persone, tra cui 17 bambini ] costruiremo aerei con sedili galleggianti ed eittabili all'esterno: e dotati di paracadute! Sono circa 12.000 i piloti che a tutt'oggi devono la vita ad un sedile eiettabile

Yason Phoenix [ TO ] +HellxDesPairTruction Будь осторожен, что бы не прельститься, возомнив себя спасителем, ибо таких людей на земле очень много, которые думают, что только они рождены для великой цели. С тебя достаточно слов Иисуса Христа и твой труд над собственным совершенством. Глядя на тебя и другие тоже будут изменятся в лучшую сторону. Желаю удачи ! Fai attenzione, che non sarebbe прельститься, возомнив te salvatore, perché queste persone sulla terra molto, che pensano che solo loro sono nati per un grande scopo. Con te è sufficiente parole di Gesù Cristo e il tuo lavoro nel corso della propria perfezione. Guardando su di te e anche gli altri saranno cambieranno in meglio. Vi auguro buona fortuna! ] io non ho UN PROBLEMA DI PROTAGONISMO PERSONALE: IO SONO QUì NON PER COLPA MIA! [ ogni opera buona può essere fatta soltanto, dal Signore: ecco perché lo strumento che lui usa? lui è senza gloria! e se deve essere uno strumento diverso da me? Questo è conveniente per me! [ IL GRANDE SCOPO DI QUESTE PERSONE (FARISEI E SALAFITI) è QUELLO DI: INNALZARE LA POTENZA DI SATANA: califfato NWO, IL GUFO SPA JABULLON ALLAH AKBAR BILDENBERG! IL MIO SCOPO, invece, è DIVERTIRMI A VEDERLE MORIRE! PERCHé, IO NON ODIO NESSUNO, E QUINDI IO FARò LA FRATELLANZA UNIVERSALE CON I LORO FIGLI! QUESTA è quella GENERAZIONE maligna DEGLI EBREI usurai rothschild CHE DOVEVA MORIRE NEL DESERTO, MA, niente paura: io farò le 12 tribù di Israele, con i loro figli! perché soltanto I LORO FIGLI SOLTANTO potranno ENTRARE NELLA TERRA PROMESSA!

EIH OBAMA GENDER DARWIN spa BILDENBERG ROTHSCHILD nwo ] lo so che la cosa non potrebbe piacerti: ma, io credo che lui abbia detto la verità! ] tu hai sentito quello che ha detto il mio amico? tu sei la più grande puttanazza THE WHORE OF BABYLON !! ] [ la più grande troia di satana tra tutte le puttane regine: che sono mai comparse su questo pianeta! https://youtu.be/JBZVbdk1llE lo so che la cosa non potrebbe piacerti: ma, io credo che lui abbia detto la verità!

Yason Phoenix ] to [ +HellxDesPairTruction https://youtu.be/JBZVbdk1llE Apocalisse Di Giovanni Il Teologo, L'Apocalisse 17:4] [ ANSWER ] REALLY OBAMA DARWIN GENDER: IS USA iBabylon, 322 SpA FED IMF SPA, Rothschild Ishtar Enlightening on the World: NWO Rothschild Bildenberg: JaBullOn satanic culto! Ovviamente le religioni e TUTTE le realtà del mondo sono sotto questo influsso demoniaco: MA, NON SONO IL MALE IN SE STESSO, RESISTONO CON EROISMO E POSSONO ESSERE MIGLIORATE! IO SONO QUì PER AIUTARE TUTTE LE RELIGIONI DEL MONDO E TUTTI I GOVERNI DEL MONDO! ED IN REALTà NON ESISTE QUALCOSA CHE è PIù GRANDE DELLA MIA FEDE! [ Apocalisse 17:3 Quindi egli mi trasportò in spirito in un deserto, e vidi una donna che sedeva sopra una bestia di colore scarlatto, piena di nomi di bestemmia e che aveva sette teste e dieci corna. Babilonia è descritta come una grande prostituta seduta sopra ad una bestia con sette teste e dieci corna. Apocalisse 17:4 La donna era vestita di porpora e di scarlatto, era tutta adorna d'oro, di pietre preziose e di perle, e aveva in mano una coppa d'oro piena di abominazioni e delle immondezze della sua fornicazione. Apocalisse 17:5 Sulla sua fronte era scritto un nome: «Mistero, Babilonia la grande, la madre delle meretrici e delle abominazioni della terra».

Salman ed Erdogan OBAMA GENDER DARWIN TALMUD AGENDA: si sono mangiati i siriani nella macelleria, per POTER PERMETTERCI di essere sensibili noi a tutto questo! /watch?v=yQGu6SURoHU ] ok noi abbiamo agguerite associazioni di animalisti che non dovrebbero permettere questi abusi! В защиту коров ! ] [ credo che un protocollo di allevamente e macellazione di animali deve essere imposto in tutto il mondo! ] [ Pubblicato il 18 set 2014 ] [ Спускаясь в ад, вы хотите оказаться в раю, потому что ваши души черствы, и не способны распознать грязь в ваших мыслях от поедания мяса. https://youtu.be/yQGu6SURoHU

Yason Phoenix ] [ to ] +HellxDesPairTruction Cristo disse che amate i nostri fratelli più piccoli (animali). L'uomo farcito in grembo, per la festa del suo stomaco. E questo è atroce davanti a Dio. La carne ci è stato imposto da satana, che indossò la maschera di Dio. Non tutto ciò che è scritto nella bibbia da Dio, ma diabolica di tutta l'umanità. Verità e bugie, di miele e di merda, non ne mangerai". ] answer [ Gandhi decise, ad un certo punto: di non unirsi più sessualmente con sua moglie! IO HO UNA MOGLIE CRETINA, E PER ME è LO STESSO COME GANDHI! e molti decidono di non mangiare carne! OK! MA IL PROCESSO DI ILLUMINAZIONE INTERIORE, è ANCHE UN PROCESSO DI EVOLUZIONE SPIRITUALE INDIVIDUALE! tu non puoi scrivere una BIBBIA NUOVA, per conto tuo e non puoi neanche imporre la tua maturità spirituale a che è più debole di te spiritualmente! PERCHé, OGNI PESO DA PORTARE: è PROPORZIONATO ALLA FORZA DELLA TUA CONOSCENZA E DELLA TUA FEDE! ma, io non credo che tu potresti arrivare troppo lontano demonizzando la BIBBIA, infatti io sono un fondamentalista biblico! ed ammetto che poche citazioni sono state corrotte, come: 1. autorizzare i farisei a dare denaro ad interesse, e come: 2. calunniare il RE SALOMONE!

In questo contesto è difficile lanciare messaggi di speranza, avverte il prof. Sabella [ lui è: biancaneve in mezzo ai sette nani: oppure, lui è Alice nel paese delle meraviglie! ] il mondo che descrive prof. Sabella non esiste! SEMPLICEMENTE PERCHé il prof. Sabella NON COMPRENDE LE CONSEGUENZE POLITICHE: demoniche, esoteriche, soprannaturali, CHE IL GENERE UMANO (schiavizzato) DEVE SUBIRE PER AVERE PERSO LA sua SOVRANITà MONETARIA! e perché, la realtà è che Salafiti SAUDiTI, e Farisei anglo-americani: credono di avere messo nel sacco il GENERE UMANO, e sono come sacerdoti di satana, in un sodalizio per spartirselo
allora, sputiamo tutti contro Israele, perché, non è pericoloso e non ha conseguenze! ] [ PRENDIAMO ATTO CHE PER NOI NON HA CONSEGUENZE LETALI IMMINENTI: IL CRITICARE IL POTERE MASSONICO e satanico usurocratico Occidentale regime bildenberg: dove ancora si può parlare liberamente: in mezzo ai filtri della CIA google A.I. DATAGATE 322 NWO: e come nel caso mio, non c'è nessuno, che, ti sta ad ascoltare! E CHE NON è FACILE PER UN CRISTIANO SOTTO IL NAZISMO SHARIA DI CRITICARE LIBERAMENTE, gli orrori islamici: SENZA ESSERE UCCISO IMMEDIATAMENTE, QUINDI QUESTI CRISTIANI SOTTO ISLAM NON HANNO DIRITTO di PAROLA: per finire di sputare contro i martiri cristiani, in tutto il mondo sharia! COME NON HA NESSUN VALORE LA PAROLA CHE PUò USCIRE DA UN TERRITORIO: SOTTO UN qualsiasi sharia GOVERNO ISLAMICO NAZISTA: sotto tutela ONU AMNESTY NATO! ] allora, sputiamo tutti contro Israele, perché non è pericoloso farlo! [ “Quello che dobbiamo fare noi palestinesi - spiega - è attuare una forma di resistenza non violenta ed elaborare una strategia positiva anche se Israele non ci lascia uscire dalla Cisgiordania”. “Il governo attuale di Israele - nota con rammarico - non vuole uno Stato palestinese indipendente, ma un esecutivo docile che cooperi con i militari per la loro sicurezza. Questa non è una visione di pace, ma una occupazione sotto altro nome che non possiamo accettare.
HellxDesPairTruction
Yason Phoenix ] A [ +HellxDesPairTruction Predatori in paradiso non rientrano. Tutto il male sulla terra ( la guerra, la violenza, l'omicidio, aggressione ) tutti i peccati. Tutto da ciò che l'uomo mangia carne. Io non mangio carne per più di dieci anni, e MI sento benissimo! http://www.youtube.com/watch?v=Ex3jBDziQm8 ]IL REGNO DI DIO NON è QUESTIONE DI CIBO O DI BEVANDA, MA, è GIUSTIZIA VERITà, PACE AMORE, MISERICORDIA, PERCHé NON è QUELLO CHE ENTRA NELL'UOMO A CONTAMINARE L'UOMO MA, I SUOI PENSIERI MALVAGI ED IMPURI: CHE LO CONTAMINANO! IO NON HO PENSIERI MALVAGI ED IMPURI, MA, TUTTAVIA, IO SONO UN POLITICO UNIVERSALE, E, IO NON UN CONSACRATO RELIGIOSO COME TE! IL MIO MINISTERO è QUELLO DI USARE LA SPADA CONTRO GLI INIQUI! IL PROBLEMA DELLA CARNE PER ME è CHE è DIFFICILE NON TROVARE UNA CARNE CHE NON SIA INQUINATA, TOSSICA, E LA PRODUZIONE DI CARNE: INOLTRE INQUINA TROPPO IL NOSTRO PIANETA! ANCHE PER QUESTO, IO NON GRADISCO MANGIARE CARNE!
HellxDesPairTruction
IO PROPONGO LA PENA DI MORTE PER OBAMA GENDER BILDENBERG ] SIRIA ED ISRAELE SONO L'ULTIMO BALUARDO PRIMA DELLA MATTANZA ISLAMISTA IN OCCIDENTE! ] [ “Non dico che non dobbiamo provare a raggiungere la pace - sottolinea il leader cattolico di Fatah - ma anche da parte di Israele ci vuole più impegno. Tuttavia, se si guarda la situazione a Gerusalemme, a Betlemme, nei villaggi si vedono blocchi di cemento dappertutto. E non è questa la risposta giusta al problema”. La violenza non è mai giustificabile, aggiunge, ma è altrettanto necessario “il rispetto per il vicino”. http://www.asianews.it/notizie-it/Leader-palestinese:-%E2%80%9Cl%E2%80%99Intifada-dei-coltelli%E2%80%9D-%C3%A8-la-disperazione-di-un-popolo,-servono-risposte-politiche-35668.html ALIAS IL VICINO TERRORISTA “il rispetto per il vicino”. è LA LEGA ARABA SHARIA IL NAZISMO: CHE NEL TENTATIVO DI SOFFOCARE ISRAELE VUOLE CONQUISTARE IL MONDO! SIRIA ED ISRAELE SONO L'ULTIMO BALUARDO PRIMA DELLA MATTANZA ISLAMISTA IN OCCIDENTE!
PER prof. Bernard Sabella, cattolico, rappresentante di SHARIA TERRORISMO Fatah, IN PALESTINA: è IN ATTO UN CONFLITTO ARMATO: TRA PARTI CONTENDENTI, ED è SU QUESTO ERRORE IDEOLOGICO, CHE LUI SNOCCIOLA L'ELENCO DEI CADUTI! IO INVITO IL VATICANO AD ASSUMERSI LE SUE RESPONSABILITà! ] [ Anche oggi si sono registrati nuovi attacchi all’arma bianca, con un soldato israeliano accoltellato nei pressi dell’insediamento di Gevaot. Il militare e il suo assalitore sono rimasi feriti in modo non grave e sono entrambi ricoverati in ospedale. Il bilancio delle violenze dell’ultimo mese è di otto morti sul versante israeliano e almeno 49 vittime palestinesi.

COSì, NOI DOBBIAMO DARE A SATANA, OGNI ANNO, 100 CIVILI ISRAELIANI INNOCENTI, perché è questo che ha deciso il NWO SPA FMI? QUESTO è IL PREZZO DELLA PACE? MA, SE ISRAELE NON Conquisterà PER LE 12 Tribù TUTTE, UNA PATRIA VERA E CONSISTENTE? A FARE UCCIDERE ISRAELE E A TRASCINARE NEL SATANISMO DEFINITIVAMENTE TUTTO IL GENERE UMANO: CI PENSERANNO I FARISEI ROTHSCHILD SPA BANCHE CENTRALI! ] IO HO GIà FATTO LA MIA SCELTA: assassino sharia califfato SAUDITA che ha rifiutato la mia destra: lui è GRASSO ed io ho fame! [ TEL AVIV, 31 OTT - "Dovete decidere se i rischi della pace sono inferiori a quelli che si corrono allontanandosi da essa". Lo ha detto l'ex presidente Usa Bill Clinton parlando alla folla riunita a Tel Aviv per commemorare i 20 anni dall'assassinio di Yitzhak Rabin.

è un altro palestinese di satanista che deve dimostrare la sua fedeltà a satana ] [ NEW YORK - Tre persone, tra cui una bimba di 10 anni, sono morte dopo essere state travolte da un'auto mentre erano sul marciapiede nel tradizionale 'dolcetto o scherzetto' di Halloween. Il tragico incidente e' avvenuto nel Bronx: in base alle prime informazioni, il conducente avrebbe sbagliato manovra e invece di svoltare sulla strada, ha diretto l'auto contro il gruppo di persone. Le vittime sono una bimba di 10 anni, un ragazzo di 21 e un altro adulto.

è impensabile che nel 2015, non possa essere evitato un "male malefico" di questo tipo! ] I RESPONSABILI DELLA NAVIGAZIONE MARITTIMA DEVONO ESSERE ARRESTATI! [ NEW YORK - Il relitto del cargo 'El Faro', battente bandiera Usa e affondato a inizio ottobre dopo il passaggio dell'uragano Joaquin, sarebbe stato localizzato ad una profondità di 15mila piedi, al largo delle Bahamas. Lo hanno annunciato le autorità, riferiscono i media Usa. A bordo del cargo viaggiavano 33 membri dell'equipaggio: 28 americani e 5 polacchi. Nessuno e' sopravvissuto.

SE LA Comunità INTERNAZIONE NON CONDANNA LA SHARIA E NON RIVENDICA LA Sovranità MONETARIA, LA MATTANZA DI UNA GUERRA MONDIALE NON Può ESSERE EVITATA! NAIROBI - Sono saliti a nove i morti dell'attacco all'hotel Sahafi di Mogadiscio da parte degli estremisti islamici di al-Shabab. Dieci sono i feriti. Le vittime sono il proprietario dell'hotel, un ex generale dell'esercito e altri ufficiali, secondo quanto riferito per telefono dal capitano della polizia somala Mohamed Hussein durante l'attacco. Lo stesso Hussein ha confermato che all'interno dell'hotel ci sono degli ostaggi.
devono essere distrutte contemporaneamente! [ SHARIA E MANCATA Sovranità MONETARIA ] SONO ENTRAMBI I NEMICI MORTALI DI ISRAELE E DEL GENERE UMANO! L'UNA NON Può CADERE SENZA L'ALTRA! devono essere distrutte contemporaneamente!

1. SI SONO FATTI UNA PASSEGGIATA, 2. HANNO SGANCIATO BOMBE NEL DESERTO, 3. NON HANNO UCCISO NESSUNO! ] MAOMETTO, CORANO, TALMUD, FED FMI, SPA, SHARIA SPA NWO 666 CIA USA TUTTA LA MERDA DI SATANA [ Raid turchi su obiettivi Isis in Siria, Con il supporto dell'aviazione Usa.
TUTTI DOBBIAMO ATTRAVERSARE IL FUOCO, PER ENTRARE NEL REGNO DI DIO: E QUESTO è UN GROSSO PROBLEMA PER GLI ANTICRISTi, che, sono fatti di paglia, COME: PER MAOMETTO L'ANTICRISTO, CHE, lui è PAGLIA MARCIA, CON ESCREMENTI DI FOGNA! ] [ 31 OTTobre. Le autorità egiziane non hanno ricevuto alcuna richiesta di soccorso dall'aereo russo precipitato oggi, nel Sinai. Lo ha reso noto il ministero dell'aviazione civile. Intanto, sono state ritrovate entrambe le scatole nere. ] soltanto, gli USA E ARABIA SAUDITA potevano fare commettere un delitto del genere! e che Egitto, intenzionalmente, non abbia il controllo del Sinai, dove islamici maomettani commettono i più aberranti delitti, che siano mai stati compiuti, nella storia del GENERE umano, questo non fa di EGITTO: un ragazzo innocente! e la malvagità dello EGITTO è così grave, perché, lui non avrebbe mai dovuto fare il complice di ARABIA SAUDITA, per pugnalare alle spalle la RUSSIA, che si fidava di lui!

l'ex presidente Usa Bill Clinton ha detto: "Israele deve decidere, come finire l'ultimo capitolo della storia di Rabin". non c'è nulla che Israele o che la Palestina possono decidere: questa è una storia tra me: Unius REI, e tra le bestie di satana Rothschild, SAMAN e Erdogan... MA, IL CAMPO DELLO SCONTRO, NON Può ESSERE EVITATO, E NON Può ESSERE RINVIATO!

ALL WE HAVE TO CROSS THE FIRE, TO ENTER THE KINGDOM OF GOD: AND THIS IS A BIG PROBLEM FOR antichrists, which are made of straw, AS: FOR MUHAMMAD THE ANTICHRIST, THAT, he STRAW RUN WITH DUNG SEWER! ] [ October 31st. The Egyptian authorities have not received any request for help Russian plane crashed today in the Sinai. This was announced by the Ministry of Civil Aviation. Meanwhile, they were found both black boxes. ] Only, the US and SAUDI ARABIA could do commit such a crime! and that Egypt, intentionally, did not have control of the Sinai, where Islamic Mohammedan commit the most abhorrent crimes that have ever been made in the history of mankind, this does not make EGYPT: an innocent boy! and the wickedness of Egypt is so bad, why, he would never have to do the accomplice of SAUDI ARABIA, for backstabbing RUSSIA, who trusted him!
Sólo, los USA. y ARABIA SAUDITA podía hacer cometer un tal crimen! y que Egipto, intencionadamente, no tenía el control del Sinaí, donde islámica musulmán, cometen los crímenes más abominables, que nunca se han hecho en la historia de la humanidad, esto no hará EGIPTO: un niño inocente! y la impiedad de Egipto es tan malo, ¿por qué, Egipto nunca tendría que ser el cómplice de salafistas y fariseos (los criminales más demoníaca en el mundo), el cómplice de Arabia Saudita, por el backstabbing RUSIA, que ha confiado en él! TODOS TENEMOS QUE CRUZAR EL FUEGO QUE ENTREN AL REINO DE DIOS: Y este es un problema GRANDE PARA anticristos, que están hechas de paja, como Muhammad el anticristo, el que, él PAJA RUN con estiércol de alcantarilla! ] [31 de octubre. Las autoridades egipcias no han recibido ninguna petición de ayuda avión ruso se estrelló hoy en el Sinaí. Esto fue anunciado por el Ministerio de Aviación Civil. Mientras tanto, ellos se encontraron dos cajas negras. ]
Seulement, les Etats-Unis et l'Arabie Saoudite ne pourraient commettre un tel crime! et que l'Egypte, intentionnellement, n'a pas eu le contrôle du Sinaï, où islamique musulmane, commettent les crimes les plus odieux, qui ont jamais été fait dans l'histoire de l'humanité, cela ne fait pas l'Egypte: un garçon innocent! et la méchanceté de l'Égypte est si mauvais, pourquoi, l'Egypte ne jamais avoir à être le complice des salafistes et les pharisiens (le criminelles les plus démoniaque dans le monde), le complice de l'Arabie Saoudite, pour backstabbing la RUSSIE, qui a confiance en lui! TOUT CE QUE NOUS AVONS DE TRAVERSER LE FEU, POUR ENTRER DANS LE ROYAUME DE DIEU: et ceci est un gros problème pour les antéchrists, qui sont faites de paille, de Mohammed le l'antéchrist, qui, il paille courir avec DUNG EGOUT! ] [31 Octobre. Les autorités égyptiennes ont pas reçu de demande d'aide avion russe écrasé aujourd'hui dans le Sinaï. Cela a été annoncé par le ministère de l'aviation civile. Pendant ce temps, ils ont été trouvés les deux boîtes noires.
=================
Apenas, os EUA e a Arábia Saudita poderiam fazer cometer, um crime tão grande! e o Egito, intencionalmente, não tem controle do Sinai, onde islâmica muçulmano, cometer os crimes mais abomináveis, que, nunca foram feitas na história da humanidade, isto não faz o Egito: um rapaz inocente! e a maldade do Egito é tão ruim, por que, o Egito nunca teria que ser o cúmplice dos Salafistas e fariseus (o criminoso mais demoníaco do mundo) o cúmplice da Arábia Saudita, para a traição da Rússia, que confiou nele! TODOS nós tem para atravessar o fogo, para introduzir o Reino de Deus: E este é um grande problema para anticristos, que são feitos de palha, como MUHAMMAD o Anticristo, que, ele palha executar com ESTERCO de esgoto! ] [31 de outubro. As autoridades egípcias não recebeu qualquer pedido de ajuda russa avião despenhou-se hoje no Sinai. A medida foi anunciada pelo Ministério da Aviação Civil. Entretanto, foram encontradas as duas caixas-pretas.
Nur, die USA und Saudi-Arabien tun könnten, ein solches Verbrechen zu begehen! und, dass Ägypten, absichtlich, hatte keine Kontrolle über den Sinai, wo islamische Mohammedaner, begehen die meisten abscheulichen Verbrechen, die nie in der Geschichte der Menschheit vorgenommen wurden, das macht nicht Ägypten: ein unschuldiger junge! und die Bosheit der Ägypten ist so schlecht, warum, Ägypten müsste nie zum Komplizen der Salafis und Pharisäer (die meisten dämonischen Verbrecher der Welt) werden zum Komplizen von Saudi-Arabien, für die Russland, hinterhältig, die in ihm vertraut hat! Alle wir haben TO CROSS THE FIRE, um geben Sie das Reich Gottes: Und THIS IS A BIG PROBLEM FOR Antichristen, die aus Stroh, als MUHAMMAD THE ANTICHRIST, sind daß, er Stroh laufen mit DUNG Kanalisation! ] [31. Oktober. Die ägyptischen Behörden haben keine Anfrage nach Hilfe russische Flugzeug heute im Sinai erhalten. Das teilte das Ministerium für Zivilluftfahrt. Mittlerweile wurden sie beide Flugschreiber gefunden.
==================
Only, the USA, and SAUDI ARABIA could do commit, a such crime! and that Egypt, intentionally, did not have control of the Sinai, where Islamic Mohammedan, commit the most abhorrent crimes, that, have never been made in the history of mankind, this does not make EGYPT: an innocent boy! and the wickedness of Egypt is so bad, why, EGYPT would never have to be the accomplice of Salafis and pharisees (the most demonic criminal in the world) the accomplice of SAUDI ARABIA, for backstabbing the RUSSIA, who has trusted in him! ALL WE HAVE TO CROSS THE FIRE, TO ENTER THE KINGDOM OF GOD: AND THIS IS A BIG PROBLEM FOR antichrists, which are made of straw, as MUHAMMAD THE ANTICHRIST, THAT, he STRAW RUN WITH DUNG SEWER! ] [ October 31st. The Egyptian authorities have not received any request for help Russian plane crashed today in the Sinai. This was announced by the Ministry of Civil Aviation. Meanwhile, they were found both black boxes.
=============
QUESTA è la verità: c'è una sola LEGA ARABA sharia: che complotta contro: gli schiavi dhimmi: di tutto il GENERE UMANO e dei Farisei massoni GENDER S.p.A. Banca Mondiale di Rothschild, 322 BUSH 322 Kerry, NWO, che, loro dicono: 1. "noi vinceremo!", 2. "tanto peggio tanto meglio!" e che, in questo sodalizio islamico nazista: dei sacerdoti di satana: il dio GUFO Baal, al Bohemian GROVE: stanno a ridere insieme: e a guardare, come: gli schiavi israeliani goyim: senza genealogia paterna: sono i coglioni che la prendono in culo!
===============
This is the truth: there is one only plot: of ARAB LEAGUE sharia: that, plots against: dhimmi: slaves of all mankind, with cannibals Pharisees Freemasons GENDER Sodom S.p.A. 666,  World Bank of Rothschild, BUSH Kerry 322, NWO, which, they say: 1. "we will win!", 2. "so much the worse, so much the better" and that, in this Islamic mafia society: Nazists of Satan Allah, genocide sharia to all: are: all accomplice: of S.p.A. OWL God Rothschild Baal Talmud agenda: at the Bohemian GROVE: and ALLAH AKBAR sharia, are laughing together: and to look like: Israeli slaves goyim, without paternal genealogy: are all the assholes that take it in the ass! is why EU and Russia will burn!
Questa è la verità: c'è una trama unica: della sharia Lega araba: che, trama contro: dhimmi: schiavi di tutta l'umanità, con le cannibali farisei massoni genere Sodoma s.p.a. 666, Banca mondiale di Rothschild, BUSH Kerry 322, NWO, che, dicono: 1. "noi vinceremo!", 2. "tanto peggio, tanto meglio" e che, in questa società islamica mafia: nazisti di Satan Allah della sharia di genocidio a tutti: meglio "e che, in questa società islamica mafia piena di nazisti di Satana: complice tutti: di gufo dio Baal al Bohemian GROVE: e ALLAH AKBAR, ridono insieme: e a guardare come: goyim israeliano schiavi, senza genealogia paterna: sono tutti gli stronzi che prenderlo nel culo! è per questo che UE e Russia brucerà!
Dies ist die Wahrheit: gibt es eine einzige Handlung: der Arabischen Liga Scharia: Grundstücke, die gegen: Dhimmi: Sklaven der ganzen Menschheit mit Kannibalen Pharisäer Freimaurer GENDER Sodom s.p.a. 666, World Bank Rothschild, BUSH-Kerry-322, NWO, die sie sagen: 1. "Wir werden gewinnen!", 2. "so viel schlimmer, umso besser" und das, in dieser islamischen Mafia-Gesellschaft: Nazisten Satan Allahs , Völkermord Scharia für alle: sind: alle Komplizen: s.p.a. OWL Gott Rothschild Baal Talmud Agenda: bei der Bohemian GROVE: und ALLAH AKBAR Scharia, zusammen lachen: und aussehen: israelische Sklaven Nichtjuden ohne väterlichen Genealogie: sind alle Arschlöcher, die es in den Arsch zu nehmen! ist, warum die EU und Russland wird brennen!

This is the root of our hope: God is with us, God still trusts us! God comes to dwell with men, choosing the Earth as his home, to be with man himself, and so He can be found there where man, spends his days in joy or in pain. Therefore, earth is no longer
just a valley of tears, but is the place where God himself, has pitched His tent, it is the meeting place between God and men, of solidarity between God and men.
Pope Francis, AsiaNews wishes all its readers an happy and Holy Christmas 2014,
With an happy New Year 2015, "Family on the run" by Mauro Valsangiacomo (Chiasso - CH, 1950 -) gift to the campaign "Adopt a Christian from Mosul"
==================

=====================
IRAQ - VATICAN
As 'Adopt a Christian from Mosul' continues, Mosul bishop notes that Jesus is born amid refugee containers
by Amel NonaPersecuted by the Islamic state, refugees have lost everything: belongings, home, jobs, school, and their future. Yet, their faith and mission remain strong. For them, almost 900,000 euros have been raised and sent. Pope Francis sends a message of closeness. The campaign continues according to the Patriarch of Baghdad's proposal of fasting and moderation at Christmas and New Year, with the money saved offered to the Christians of Mosul.
IRAQ
Chaldean Patriarch calls for fasting on Christmas Eve for refugees' return to Mosul
by Joseph MahmoudMar Louis Sako calls on the faithful not to celebrate Christmas and New Year in a "worldly" fashion, with pomp and abundance, out of solidarity with the people who fled the Nineveh plains, persecuted by the Islamic Army. AsiaNews is joining the fast proposed by the Patriarch and calls on all readers to give what they would have otherwise spent in support of the campaign 'Adopt a Christian from Mosul'.
Dossier
Pope Francis in the Holy Land

The Ukrainian Crisis
[Show all dossier]
Top 10
12/17/2014 INDIA
Radical Hindus attack Christians singing Christmas carols
by Nirmala Carvalho
12/14/2014 VATICAN
On the "Sunday of Joy", pope gives a prayer booklet, telling the faithful to "always carry it"
12/13/2014 IRAQ
Chaldean Patriarch calls for fasting on Christmas Eve for refugees' return to Mosul
by Joseph Mahmoud
12/16/2014 IRAQ - VATICAN
As 'Adopt a Christian from Mosul' continues, Mosul bishop notes that Jesus is born amid refugee containers
by Amel Nona
12/17/2014 INDONESIA
Central Java, Islamist threat: Scrap Christmas symbols and no celebrations
by Mathias Hariyadi
12/15/2014 CAMBODIA
Christmas for Vuon, a Cambodian who converted and beat illness thanks to Jesus
by Luca Bolelli
12/15/2014 VATICAN
Pope: the heart of Christians "is built on the rock" and not "plastered over" in a "cast" of discipline"
12/17/2014 MIDDLE EAST - ISLAM
Secularism, Sunni-Shia divide, and the Islamic state are wiping out Christians from the Middle East
by Fady Noun
12/15/2014 VIETNAM - VATICAN
The soon to be Saint Father Diep, Vietnamese priest and martyr honored even by non-Christians
12/13/2014 VATICAN
Pope tells Union of Blind and Sight-impaired Persons that Saint Lucy teaches courage, community, and self-giving
====================
12/20/2014 IRAQ
Chaldean Patriarch: on Christmas, Christian refugees should not feel "abandoned" or "forgotten"
by Joseph Mahmoud
Ahead of Christmas celebrations, Mar Sako issued a message to the Christian community that fled the Islamic state. Understandably, Christians are "concerned" about the loss of homes and jobs, but they should keep the "hope for a future of "peace and coexistence" alive. His Beatitude calls on the faithful to pray to keep courage alive and expressed gratitude for the help provided so far.
Erbil (AsiaNews) - Chaldean Patriarch Raphael I Mar Louis Sako issued a Christmas statement addressed to Iraq's Christian, especially its refugees who abandoned their homes following the advance of Islamic State fighters. In it, the prelate tried...
12/20/2014 VATICAN
Pope: the most dangerous misery is "the presumption that we can do without God"
According to such blind misery, material wealth, the quest for power and pleasure, and the enslavement of others to achieve these goals, are the purpose of existence.    12/20/2014 ISRAEL - PALESTINE
Gaza: Israel launches airstrike in response to rocket fired from the Gaza Strip
This morning Israel's Air Force carried out an airstrike, the first since a truce between Israel and Hamas was brokered last August. No casualties or damages have been reported. An Israeli military spokesman said that the "Hamas terror infrastructure" was hit. Hamas did not claim responsibility for yesterday's rocket.
12/20/2014 CHINA
Mongolian rights activist Hada released after 20 years
Considered a prisoner of conscience by major human rights groups, he slams Chinese authorities for torturing him and for persecuting his family. He said he would "continue to fight against the oppression of the Mongolian nationality". Like Tibet and Xinjiang, Inner Mongolia has suffered for decades from the arrival of Han Chinese settlers, whose immigration is undermining local traditions and beliefs.    12/20/2014 INDONESIA
Bogor: apostolic nuncio ordains 12 priests and deacons to pray and serve the community
by Mathias Hariyadi
Hundreds of faithful flocked to the Holy Family Parish Church in Cibinong. Mgr Filipazzi stressed that the priesthood is a service that requires obedience and holiness. Priestly vestments should not feed "personal ambitions" but encourage to "preach the Gospel and bring God to the people."
12/20/2014 BANGLADESH
Christmas carols competition held to keep Bangladeshi kids away from drugs and alcohol
by Sumon Corraya
Organised by MAGIS Bangla, a Jesuit-run youth group, the singing competition attracted 13 groups. A girls' school took away the first prize.    12/19/2014 SRI LANKA - LAOS
Sri Lanka activists tell UN to find the truth about Laotian dissident Sombath Somphone's fate
by Melani Manel Perera
The human rights activist was seized in 2012. The members of the Asian Federation against Disappearances (AFAD) organised a peaceful protest in member countries: Sri Lanka, the Philippines, Malaysia, Thailand, Bangladesh, Pakistan and Nepal.
12/19/2014 LEBANON - SYRIA
Syrian refugees in Lebanon face new challenge, children "without citizenship or rights"
UN agencies and NGOs warn that more and more children born in families fleeing the war are likely to remain stateless. Some 70 per cent of the 42,000 children born in Lebanon to Syrian parents since the outbreak of the conflict have not been registered. However, the figure could be far higher. Poverty and lack of identity papers aggravate the problem.    12/19/2014 INDIA
For Christian leaders, the government needs to rid itself of Hindu radicals because India is not a theocracy
The archbishop of Delhi and other members of the Christian clergy sign a statement on the situation of religious freedom in the country. "In a secular and democratic India, there is no place for a state religion. Religion has no place in the national political discourse." Grieving over the victims of the Peshawar attack, they note that such violence is "evidence of the dangers of fanaticism".
12/19/2014 JAPAN
With empty cradles, Japan needs to boost birth rate, govt says
Shinzo Abe's government released a draft plan to halt the decline of the Japanese population. Without a higher birth rate, health care and retirement systems are no longer viable. The draft plan includes two parts, a long-term vision and a comprehensive strategy to boost births.    12/19/2014 MALAYSIA
Christmas in Malaysia, a moment of "celebration and sharing" for Christians and Muslims
The archbishop of Kota Kinabalu in Sabah recited the inaugural prayer. The event provided an opportunity for people to come together in unity, harmony and prosperity. For the tenth anniversary, organisers chose as motto 'The Star of Great Joy,' Jesus who brings peace. For a State minister, the festivity shows "good relations between people of different faith and ethnicity".
12/19/2014 VATICAN
For pope, even to non-believers the crèche and the Christmas tree "speak of fraternity, intimacy and friendship"
This afternoon Francesco inaugurated the crèche and Christmas tree in St Peter's Square as well as the new lighting on the façade and the dome of St Peter's Basilica.    12/19/2014 VATICAN
Pope: May the Church "allow itself be surprised by the Holy Spirit", it is not an entrepreneur but a mother
"From sterility, the Lord is able to restart a new lineage, a new life. And that is the message of today. When humanity is exhausted and can no longer go forward, grace comes, and when the Son comes Salvation comes. And that exhausted Creation gives way to a new creation... ".
12/19/2014 SOUTH KOREA
Seoul, the Constitutional Court bans a Political Party: "Dictatorship is back"
Chief judges have accepted the Government's demands and imposed the dissolution of the Unified Progressive Party, accused of carrying out "pro-North Korea" policies. The Party's five elected MPs have been forced to resign: they will be banned from political life "for at least five years." The Party leader speaks of a "return of dictatorship", concern among international observers.    12/19/2014 MACAU - HONG KONG - CHINA
Occupy effect: umbrellas banned during Xi Jinping's visit to Macau (despite the rain)
by Paul Wang
Hong Kong activists were expelled from the former Portuguese colony. At the Macau Ferry Pier, people opened their umbrellas to demand freedom for all Chinese political prisoners. Opponents to Occupy are up (plus 9 per cent, to 38). Some 43.1 per cent are opposed to China's electoral reform. At least 1.2 million people took part in the Occupy protest.

Altri articoli
12/19/2014 PAKISTAN
Faisalabad, Sehar's Christmas: blind from birth, she now can see thanks to a chain of solidarity by Shafique Khokhar
12/19/2014 IRAQ - SYRIA
Mount Sinjar, the peshmerga break siege of Islamic State militias
12/18/2014 CHINA - KENYA
Illegal ivory trade 'out of control' due to Chinese demand, elephants could disappear
12/18/2014 INDIA
Clergy tunes "in to God's message" to mark Christmas in Vijayawada by Benigna Menezes*
12/18/2014 VATICAN - US - CUBA
Pope: "Today we are all happy" for the new relations between the US and Cuba
12/18/2014 PALESTINE - ISRAEL
Palestine presents peace plan to the UN Council, Israel calls it an act of aggression by Joshua Lapide
12/18/2014 UNITED STATES - NORTH KOREA
Sony Pictures pulls 'The Interview' following threats from pro-North Korea hackers
12/18/2014 INDIA
Radical Hindus' Christmas reconversions postponed, not cancelled
12/18/2014 PAKISTAN
Karachi archbishop calls for prayer and silence in Catholic schools for Peshawar massacre victims by Shafique Khokhar
12/18/2014 VATICAN
Pope: God walks with us in history, and when we go wrong he correct history and brings it forward
12/18/2014 JAPAN
Japan's Communist Party celebrates winning 21 seats in recent elections
12/18/2014 PHILIPPINES - VATICAN
Filipino priest: Pope Francis' visit strengthens the fight against corruption
12/18/2014 SYRIA
Syria, over 230 bodies in a mass grave: massacred by Islamic State
12/17/2014 PAKISTAN
In a country in shock over Peshawar massacre, Islamabad bishop calls for unity against terrorism by Jibran Khan
===========================
11110 fu un ordine esecutivo firmato il 4 giugno 1963 dal presidente degli Stati Uniti John Kennedy. Esso delegava al segretario del tesoro USA il potere, già attribuito al Presidente dall'Agricultural Adjustment Act del 1933, di emettere certificati argentei (silver certificates). QUINDI, DI NON COMPRARE AD INTERESSE, IL DENARO DA ROTHSCHILD SPA.. MA, DI STAMPARSELO GRATUITAMENTE IN REGIME DI SOVRANITà MONETARIA COME DICE LA COSTITUZIONE: MA, FU L'ULTIMA COSA CHE FECE!

la storia del RUBLO, ci dimostra come: sono i salafiti sauditi massoni farisei Illuminati, ad avere il controllo della finanza mondiale! .. quindi stanno intimidendo e ricattando Putin, per lasciare sterminare il popolo sovrano dei russofoni! MA, QUESTA è LA VERITà: NOI SIAMO GIà PRONTI PER LA GUERRA MONDIALE NUCLEARE.. ROTHSCILD LA VUOLE, E NOI NON POSSIAMO FARE NULLA PER EVITARLA.. PERCHé CERTO IN TALMUD FMI FED BCE SPA GMOS, NON SI FERMERà, FINCHé COME, HA DICHIARATO: NON FARà DI TUTTO IL GENERE UMANO UN SOLO BRANCO DI SCHIAVI GOYM, ECCO PERCHé ISRAELE, CHE, è LA SPERANZA DEL GENERE UMANO, LA STESSA SPERANZA PER L'ISLAM DI POTER SOPRAVVIVERE: DEVE ESSERE SOPPRESSO! Ucraina: Hollande tende la mano a Russia, Se Mosca fa ciò che aspettiamo: E SI FA SODOMIZZARE, NON CI SARà nessuna nuova sanzione, anzi... SARà UNO SCHIAVO FELICE!
18 dicembre 2014 BRUXELLES, 18 DIC - "Credo che se la Russia ci invia i segnali che ci aspettiamo, non c'è motivo di nuove sanzioni ma, anzi, converrebbe al contrario cominciare a vedere come possiamo impegnarci ad andare verso una de-escalation": così il presidente francese Francois Hollande entrando al vertice europeo. Parole analogamente distensive erano venute poco prima dal premier italiano, Matteo Renzi. Francois Hollande, Matteo Renzi. coglioni, Satana vi ha detto, che, IO ero troppo demoralizzato per reagire? MA UNIUS REI è METAFISICA: NON è UMORALITà PSICOLOGICA!

open letter a Papa Francesco [ io rischio di essere ucciso, ogni giorno: da otto anni! e sarei già stato ucciso, certamente, se io non fossi il progetto politico: del Re di Israele, e se non avessi potuto dimostrare di aver ssputo calpestare: nel nome di Gesù i Betlemme: tutti i poteri: occulti massonici e esoterici! ] otto anni fa, io ho distrutto la mia azienda agricola, ed io ho fatto un mutuo, per 25 anni, che, è un sacrificio economico: di poco inferiore ai: 600.000 euro, per: 1. soccorrere i martiri cristiani 2. fermare la usurocrazia del NWO, che: è il furto: della nostra sovranità monetaria! 3. Quindi fermare la agenda del Talmud, che, distruggerà ISraele, ed il Genere umano: 4. perché: è il satanismo ideologico e pratico dei giudei massoni, e, 5. tutti i satanismi: dalit, goym, dhimmi, che, hanno preso il controllo del potere: per colpa loro! 6. in questi 8anni: IO ho lavorato tutti i giorni: più di 8 ore al giorno... e poi, perché, i satanisti cannibali della CIA, e tutti gli anticristi massoni farisei salafiti, del mondo: possano essere soccorsi ed aiutati, io devo avere: il mio Arcivescovo Mons FRANCESCO CACUCCI, che, lui mi deve perseguitare: ed infatti, mi ha rimosso il mio Ministero di Accolito: dopo 32 anni, senza comunicarmi le motivazioni, che, questo: è un atto di vero terrorismo, e di intimidazione.. QUALCOSA CHE IL REGNO DI DIO NON POTREBBE MAI ACCETTARE! https://www.youtube.com/user/UniusRei3/discussion pace e gioia pace e bene,fratello. e detto da te, ha un valore inestimabile! Madonna povertà ci disse: Benedica il Signore il vostro coraggio e il lavoro delle vostre mani. persone non capiscono che nella lode a Dio, per ogni situazione della nostra vita anche spiacevole, e nella Parola di Dio, c'è il segreto della eternità, e di ogni potenza divina nella vita del cristiano. C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen! https://www.youtube.com/user/JezabelIxloveIMF666N/discussion
 18 dicembre alle ore 22.06
 Cesare Biraschi · Top Commentator
 Signor Scarola, questo è il suo sermone di Natale forse?
 Lorenzo Scarola · Teologico dell'Italia Meridionale
 Cesare Biraschi https://www.facebook.com/cesare.biraschi è: proprio questa la tua disgrazia, infatti, io non sono un religioso: che impartisce sermoni: io sono il politico universale: Fratellanza Universale: Unius REI! .. COME, tu TI SEI FATTO IL COMPLICE DELLA USUROCRAZIA MONDIALE: per fare schiavi tutti i popoli del mondo?!

Lorenzo Scarola · Teologico dell'Italia Meridionale
i satanisti massoni farisei bildenberg: rothschild: Fmi, 322 Bush Nwo, ci porteranno in guerra mondiale!
=============================
MARIO SAID: "io credo, ma solo x timore di Dio, so che devo rendere coto
conto in seguito e l'inferno il purgatorio esiste e e ne sono sicuro. voglio solo salvarmi al massimo non credo di essere portato x altro

UNIUS REI SAID: tutto il tuo debito, male vergogna.. è stato distrutto sulla croce.. rilassati Dio non ce la con te!

MARIO SAID: "ok meglio così ahhhaa
come puo Dio ignorare i martiri cristiani di iraq, siria, nigeria, egitto pakistan ecc ecc nessuno farà nulla x loro hai visto delle studentesse nigeriane nessuno parla, tra poco verrano anche qui a farci saltare in aria bhooo

UNIUS REI SAID: dobbiamo combattere Dio non vuole che noi rinunciamo alla nostra legittima difesa!
tu lo sai.. Dio guarda alla vita eterna e premia Abele con la Morte, e punisce Caino con la Vita.. DIO DEVE RISPETTARE IL NOSTRO LIBERO ARBITRIO ALTRIMENTI SAREBBE VANO IL SUO GIUDIZIO VERO DI NOI!

MARIO SAID: "leggitima difesa come sono morti i primi cristiani al colosseo o come sono morti gli armeni con gli ottomani

UNIUS REI SAID: MA, NOI LI ABBIAMO ANCHE SAPUTI STERMINARE BENE A LEPANTO!

MARIO SAID: "ma adesso invece non c'è la repubblica di venezia a fare la guerra anche se anche allora l'hanno lasciata pure lei sola

UNIUS REI SAID: "SATANISTI MASSONI: VOGLIONO FARE DISTRUGGERE EUROPA CONTRO RUSSIA, PER LASCIARE INVADERE LA EUROPA DALLA LEGA ARABA

MARIO SAID: "secondo te come fa a finire questa faccenda pensi che l'occidente rimane in mano ai massoni e l'oriente in mano all'islam?
==============================
scott12ify Exercise, eat right, floss, AND MOST IMPORTANTLY, INTERNALIZE THE SCRIPTURES EACH AND EVERY DAY!!!
L'esercizio fisico, mangiare bene, filo, e, soprattutto, interiorizzare la SCRITTURE ogni giorno !!!
03/21/2014 KOREA
As it gets ready for a papal visit, Korea rediscovers its early encounter with the Christian faith
Following the announcement that Pope Francis will visit the country, Koreans, including non-Christians, are debating the teachings of the Gospel and the religion's first coming in the country during the period of persecution under the Joseon kingdom. A government site posts excerpts from the first catechism, written in the 18th century by a courtly scholar commenting the works of Matteo Ricci.
03/17/2014 RUSSIA - UKRAINE
After the referendum, the Ukrainian Church-Kyiv Patriarchate fears ban in Crimea
Nina Achmatova
As Patriarch Filaret is praying for Ukraine's "liberation from the occupiers," Moscow Orthodox fear expulsion from the Ukraine. Whilst recognising Ukraine's right to self-determination, the Moscow Patriarchate remains under Putin's influence. Crimea's invasion resembles Nazi Germany's Anschluss of Austria.
03/15/2014 PAKISTAN
Asia Bibi's appeal to be heard by Lahore High Court
After more than four years in prison, sentenced to death without trial for "blasphemy", the Pakistani Christian will appear before High Court judges in two days time. The Centre for Legal Aid, Assistance and Settlement, which has taken up her case, appeals to the court to "not give in to pressure from fundamentalists and make sure that justice wins out".
03/14/2014 MYANMAR
Myanmar government excludes Rohingya from census
The 800,000 or so members of the Muslim minority will be included in the "Other" category. For the director general of the Department on Population, the Rohingya will not be able to identify themselves as such. The country's first census in 30 years will run from 30 March to 10 April.
03/11/2014 KOREA - VATICAN
Francis in Korea, five days for young people and for peace in Asia
The program of the papal visit is not yet official, but several sources tell AsiaNews that in addition to the Asian Youth Day and the beatification of the 124 Korean martyrs, the Pope will visit a home for the disabled and homeless, the birthplace of St. Andrew Kim Taegon and the fortress where the first Korean Catholics were martyred. A planned visit to the "Cathedral of Reconciliation " in Paju, on the border with the North.
03/10/2014 TURKEY
Pan-Orthodox Assembly issues final communiqué
NAT da Polis
Announcement sets dates and stages of 2016 Pan-Orthodox Synod. Participants express solidarity with the people of Syria and persecuted Christians, and make an appeal for the release of all hostages. They pray reconciliation in Ukraine. Faced with the world's economic and moral crisis, the Churches respond by bearing spiritual witness to the faith and defending human dignity, the relationship between men and women, and the environment.
03/05/2014 INDIA
For Christian leader, victims in Orissa and Gujarat should be treated the same way
Nirmala Carvalho
The president of the Global Council of Indian Christians (GCIC) calls on the central government to give the children of victims of anti-Christian pogroms in Kandhamal (2008) the same privileges in government hiring as it does for the children of Hindu-Muslim riots (2002).
03/05/2014 PAKISTAN
Pakistani Christians fast and pray for peace and persecuted minorities
Jibran Khan
Every church in the country holds special services for Ash Wednesday. The Diocese of Lahore and Rawalpindi issues a message of peace and harmony. For priest in Lahore, this is a propitious time to refrain from the world's temptations. In Sialkot, thoughts go to Christians "persecuted for their faith."
03/04/2014 VATICAN
Pope: Remember that among Christians "there are more martyrs today than in the early days of the Church"
"The world does not tolerate the divinity of Christ. It doesn't tolerate the announcement of the Gospel. It does not tolerate the Beatitudes". "They are condemned because they have a Bible. They can not make the sign of the Cross", "they can not go to Mass, because it is forbidden". How often "does a priest come in secret, among them, they pretend they are having a meal, taking tea and there they celebrate Mass", "so they will not see them".
03/04/2014 IRAQ
Chaldean Patriarch calls for a stop to the exodus to preserve the origin and history of Iraq's Christians
Joseph Mahmoud
For Mar Sako, "Our future is here, not in the countries of the Diaspora". He slams mafias and traffickers who "encourage emigration", bemoaning the fact that without the people, only empty churches and dead stones are left. Better education, jobs, housing and investment are the bases to revive the Christian presence.
03/03/2014 CHINA
. C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!
As China's parliament gets ready to meet, the noose around Zhou Yongkang tightens
Chen Weijun
The former powerful national security strongman is increasingly isolated. Xi Jinping's government has indicted all of his loyalists, as well as his son and brother. A spokesman for the Consultative Conference of the People does not deny claims that he is under investigation. Surveillance around his homes are boosted. The National People's Congress is set to meet. Last year's meeting preceded Bo Xilai's trial.
02/25/2014 SOUTH KOREA
For Card Yeom, the Korean Church is committed to offering Asia and the world the fruits of the Gospel
"When we hugged each other to exchange the peace," the Archbishop of Seoul said, the pope "told me suddenly that he loves Korea. I answered him right away that [. . .] we too love him. [. . .] Now let us pray and hope for a [papal] visit to our country." The pastoral and missionary challenges faced by Korean Catholics must go "through love." The prelate renews his commitment to life, which is under attack throughout East Asia.
02/24/2014 SYRIA
Akram al-Bunni, a Christian, a Communist dissident and critic of Assad, arrested
Paul Dakiki
Jailed several times for about 20 years for criticising the Assad regime and calling for a democratic transformation of society, last year he called on Syria's minorities not to use fear of radical Islam to endorse the Assad dictatorship.
02/22/2014 VATICAN
Pope: Church asks new cardinals for "communion", "courage", "witness", "prayer" and "compassion"
Benedict XVI also present in St. Peter's as Francis "creates" 18 new cardinals. In a few days they will be joined Msgr. Loris Capovilla, who was absent due to poor health. "Jesus did not come to teach a philosophy, an ideology… but rather "a way", a journey to be undertaken with him, and we learn the way as we go, by walking". Spiritual closeness to the ecclesial communities and to all Christians suffering from discrimination and persecution".
02/21/2014 VATICAN
Pope: consistory, prayer for Christians victims of persecution
The pope refers to "the succession of attacks" in Sudan and Nigeria, "the dramatic evolution" of the situation in Ukraine and the "persistent conflict" in Syria and the Central African Republic. Many conflicts are described as religious in nature, not infrequently surreptitiously placing Christians and Muslims in opposition, when in fact they are mainly of an ethnic, political or economic nature.. C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!
02/20/2014 LAOS
Censorship, abductions and abuses: Laos is Southeast Asia's "most repressive" regime
Activists slam Laos for having a "very dictatorial, rights-repressing government" in terms of civil rights and individual liberties. Sombath Somphone's disappearance is warning to all activists and opponents of the regime. A Lao citizen confirms that no one can talk about politics or criticise the ruling Communist Party. Even religion is under tight state control.
02/19/2014 CHINA
Communist Party's investigates former security czar's right hand man
Analysts and experts agree that the rope is tightening around Zhou Yongkang, China's top internal security forces chief for a decade and the inventor of the modern Chinese repression. However, the Xi Jinping administration has tried to gather evidence on Zhou but it is unclear if the findings would be made public.
02/17/2014 INDONESIA
Semarang: ten former Communist Party political prisoners arrested
Mathias Hariyadi
Police "picked up" several ex members of the banned PKI for interrogation. The raid was carried out because of an (alleged) attempt to "re-establish" the Indonesian Communist Party. The operation began after members of Islamic Defenders Front (FPI) kept the people detained under surveillance and later filed a complaint against them. Local sources say the meeting was nothing more than a "family reunion" with no political aims.. C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!
02/14/2014 INDIA
US Christian missionary arrested in India
Nirmala Carvalho
Rev David Grant, a pastor with the Evangelical Assemblies of God World Missions, is accused of breaking visa rules. For the president of the Global Council of Indian Christians (GCIC), his arrest underscores the unequal treatment reserved for Christian clergymen, who are often subjected to "threats, abuse and arrests."
02/13/2014 CHINA
Twelve Protestants arrested in Beijing for suspected links to dissidents
Wang Zhicheng
Officially, they are in jail for illegal gathering (to study the Bible). Several of them are dissidents who converted to Christianity. Some of them also support Xu Zhiyong, a leader of the New Citizens movement, a group that calls for respect for the constitution and transparency with regards to the assets owned by Communist Party leaders. Xu Yonghai, head of the Holy Love Fellowship, converted at the time of the Tiananmen movement.. C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!

02/06/2014 VATICAN
Pope's Message for WYD 2014: The poor in spirit, revolutionary, strong and happy
Papa Francesco
The full text of the Message for World Youth Day, to be celebrated on 13 April next . The theme: "Blessed are the poor in spirit , for theirs is the kingdom of heaven" ( Mt 5:3 ) . John Paul II, who will be canonized a few days after WYD, called "the patron of World Youth Day, which he inaugurated and always supported."
02/05/2014 CHINA
Dissident's father dies after falling from building, "suicide" according to police
After fleeing a 'black jail,' Xue Fushun, father of pro-democracy activist Xue Mingkai, sought refuge at a Procuratorate building seeking protection against police persecution against his family. For his wife and son, he did not commit suicide, but was deliberately murdered. Chinese dissidents express their support in an open letter that slams the authorities for "human rights violations".
02/04/2014 VATICAN - KOREA
Peace with the North, youth and martyrs on pope's agenda in Korea
Pope Francis' trip to the Korean Peninsula is "pretty sure", this according to Vatican sources. In addition to activities related to Asian Youth Day, the beatification of the 124 Korean martyrs and a special Mass for the reunification of the two Koreas are also planned.
01/30/2014 IRAQ
Mar Sako, a year as Patriarch: unity, dialogue and mission, the challenges of the Chaldean Church
Joseph Mahmoud
In a pastoral letter His Beatitude recounts the first year at the helm of the Chaldeans , and presents guidelines for the future. He does not forget the difficulties, the exodus of Christians and sectarian violence. The call to revive "the original charism" that helps believers to really live the "gift" of faith. The hope of peace and thoughts for our "brothers and sisters" in Syria and Lebanon.
01/29/2014 JAPAN - VATICAN
Marega Papers are "important not only for the Church but for the whole of Japan"
Teruaki Nagasaki, Japan's ambassador to the Holy See in Tokyo, talked to AsiaNews about the agreement between Japan and the Vatican to translate and inventory documents that describe the presence and persecution of Christians in Japan. The papers have "great historical significance," he said. In fact, "next year we celebrate the 150th anniversary of the re-emergence of the ' hidden Christians'," and "we hope [. . .] he will visit Japan" for the occasion.C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!
01/28/2014 VIETNAM
Hanoi, date set for Catholic lawyer and dissident, Le Quoc Quan's appeal
Appeal set for next February 8. The lawyer was sentenced to 30 months for "tax evasion" , but sentence really motivated by his activism critical of the Communist Party and the government. "Satisfactory" health conditions. Only permitted "official" newspapers to read in his cell, forbidden the Bible.
01/21/2014 SRI LANKA - PAKISTAN
Pakistani Christians ask for Church help to get political asylum in Sri Lanka
Melani Manel Perera
At least 200 refugees, including more than 50 children, have been stranded in Negombo for nearly three years. UNHCR authorities have not yet recognised their rights as refugees. The inability to get an education and crime are their most serious problems. "In Pakistan, we are treated like enemies," some young people said, "but as Christians, there is no peace in our country."
01/20/2014 MYANMAR
Yangon archbishop: from unity comes the baptism of a new Myanmar
Francis Khoo Thwe
In a message issued for the "Week of prayer for Christian Unity", Mgr Bo calls for unity and cooperation among the country's many components. He also pleads for the defence of the weak and the oppressed, urging Christians to rediscover unity and transcend theological and liturgical differences. The prelate calls for the return of schools and assets seized from Burmese Church in the past.
01/17/2014 CHINA
Beijing, Uyghur academic Ilham Tohti arrested without charges
Ilham Tohti, 45, is a professor of economics at Beijing University. About 30 public security officials entered his house, dragged him away and seized his computers and telephones. His wife: "Arrested in other circumstances, but it is different this time". The professor is known for his articles in defense of ethnicity, accused by the government of covering Islamic terrorism in China.
01/15/2014 VATICAN
Pope: through our Baptism we are all called to be missionaries
At the General Audience, Francis emphasizes the Community dimension of being part of God's People. The example of Japan where a community left without priests kept the faith for 250 years and a thought for the Arab faithful today : "how difficulties and persecutions, when experienced with trust, confidence and hope , purify and strengthen the faith".C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!

01/15/2014 VIETNAM
Saigon, plainclothes officers attack the leader of the Unified Buddhist Church
The attack took place in broad daylight on the streets of the city. The victim is monk Thich Chon Tam, who was under "constant police surveillance". In recent days, he was removed from Hue for trying to participate in the Memorial Day. UBCV movement target of lengthy persecution.
01/14/2014 INDIA
Evangelical clergyman stabbed to death in Andhra Pradesh
Four unknown men visited the home of Rev Sanjeevulu, head of the 'Friends of Hebron.' After beating beat him and stabbing him seven times, they also attacked his wife, who managed to escape. Christians who asked for justice were arrested by the authorities. "Although the motive of the attack is not yet known," said a Christian leader, "It could be premeditated murder."
01/13/2014 VATICAN
Pope: not just war, but "every denial of human dignity" wounds peace
In his speech to diplomats, Pope Francis hopes for an end to conflict in Syria, Lebanon and expresses concern for Iraq, prayers for the reunification of the Koreas, openness to China, the African drama and violence against Christians. The lack of a "culture of encounter" and the "waste" of people deemed "unnecessary", such as the elderly or children who are aborted. The "greedy exploitation of natural resources".
01/11/2014 VIETNAM
Vietnamese Jesuits mark 400 years of mission with a solemn Mass
The Holy Year ends on 18 January 2015, exactly four centuries after the Jesuits set foot in the country for the first time. In order to mark the occasion, they set up a website listing all major events associated with the anniversary. One of the aims of the commemoration is the spiritual renewal of the members of the Society of Jesus and those who have adopted its charism.
01/09/2014 VIETNAM
Vietnamese police block Buddhist Memorial Day celebrations
More than a hundred agents are "intercepting, harassing and intimidating" monks, nuns and ordinary members of the Unified Buddhist Church of Vietnam, denying access to the Long Quang Pagoda in Hue. Those who are arrested have come from various parts of the country to join the celebration.
01/02/2014 JAPAN - VIETNAM
Once a child among the boat people fleeing Vietnam, today a priest among Fukushima's evacuees
The 36-year old priest Nguyen Quang Thuan "gives back" to the country that welcomed him devoting himself to psychologically helping to those who have been evacuated from their homes in the aftermath of the Fukushima nuclear power plant disaster of March 2011.
12/30/2013 VIETNAM
Vietnamese Catholics attacked while carrying Christmas gifts to orphans
Joseph Dang
Attack took place in Kontum, where a group of volunteers were blocked by police and forced to turn back. One of the assaulted, tortured by the head of the local Communist Party, ended up in hospital with multiple internal injuries.
12/28/2013 KOREA
North Korean Christians celebrate Christmas in secret underground tunnels
A refugee from Kim's regime says "there are secret places where the faithful, in groups of two or three, come together to perform religious functions." In the South, a Protestant church, led by Rev Chun, brought together the exiles for the birth of Jesus.C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!
12/27/2013 TURKEY
Bartholomew: For 2013 years Jesus has been persecuted by contemporary Herods
NAT da Polis
The importance of the Christian family, "cell of life and cradle for the correct and proper growth of children" founded on the nature of man and woman: The Christmas message of the Ecumenical Patriarch .
12/20/2013 ITALY - ASIA
The joy of the Gospel and Christmas
Bernardo Cervellera
Pope Francis's apostolic exhortation is a great comfort for those who seek to build bridges to each other, without fear of going against public feelings. The "mild light of Christ" can confound and ultimately cancel the artificial light of the world. Best wishes from AsiaNews to its readers and friends; that they may "work" with the Saviour who is born.
12/19/2013 SOUTH KOREA - VATICAN
Ambassador Han looks at 50 years of Korea-Holy See relations, the Gospel and the common good
Thomas Han Hong-soon*
The outgoing ambassador of the Republic of Korea to the Vatican gives his thoughts at the end of his mandate, talking about the fruitful influence of Christianity on his country where the Catholic Church is the most respected institution. Within 30 years, Catholics will represent 50 per cent of the population. He talks about his countrymen's hopes for a visit of Pope Francis and makes some suggestions to China.C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!
12/19/2013 VIETNAM
For Vinh Bishop, jail and campaigns of lies will not stop the Church's mission
For Mgr Paul Nguyen Thai Hop, the Catholic community is trying to participate actively and with "enthusiasm" to the "New Evangelisation". Although the authorities have attacked the diocese, the faithful "are not afraid," showing instead "strong faith and unity." Our goals, said the prelate, remain "dialogue, peace, love and forgiveness."
12/16/2013 INDIA
Ancient Mumbai crucifix desecrated. Card Gracias : A wound for the entire population
Nirmala Carvalho
Unknown assailants pulled the statue of Jesus from the cross and smashed it to pieces. The incident occurred in the district of Vile Parle , near the church of St. Francis Xavier, where 37 children were preparing to receive their First Holy Communion . The archbishop of Mumbai describes it as an "attack on the tolerance , harmony and diversity that characterize our beloved city ." Last September, another church was desecrated in Mumbai .
12/12/2013 INDONESIA - ISLAM
Society against the government over religion on ID papers
Mathias Hariyadi
Parliament's decision to include holder's religious affiliation in identity papers sparks widespread criticism. For many, the inclusion will lead to persecution and abuse, especially of those who do not belong to any of the recognised faiths. According to research by the Setara Institute, the Ahmadi sect has endured the most with 46 attacks out of 122 incidents recorded in the first six months of 2013.
12/11/2013 INDIA
Karnataka, Christmas sees return of Hindu fundamentalist persecution
Two women were arrested for distributing leaflets about Christianity . A mob of extremists threaten to launch a mass protest , to punish "those who practice conversions". President of the Global Council of Indian Christians (GCIC ), tells AsiaNews: "A shameful attack, as planned nationalist forces step up pressure on Christians at Christmas".
12/04/2013 SRI LANKA
Mangalika's story: an HIV-positive Catholic woman helps fellow AIDS patients
Melani Manel Perera
The 53-year-old woman discovered she had contracted the virus from her husband, a migrant worker, who could not resist the shame and committed suicide. Faith in God, family support and the encouragement of an HIV-positive doctor led Princy Mangalika to establish an NGO for people with HIV/AIDS. In Sri Lanka, the disease is still stigmatised, even though at least 3,000 people are affected. "They threatened me and tried to set fire to my house," she said, "but I thank the Lord for showing me the way."C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!
11/30/2013 TURKEY
For Patriarch Bartholomew, Pope Francis breathes new life in the "dialogue of love" between "Sister Churches"
NAT da Polis
The decision to meet in Jerusalem in the spring of 2014 is particularly important coming on the 50th anniversary of the historic embrace between Pope Paul VI and Ecumenical Patriarch Athenagoras. "We are very saddened by our failure to reach full communion, cause of so many evils among us Christians".
11/28/2013 VATICAN
Pope: the persecution of Christians tells us that Christ's victory "is near"
"We can not talk about religion , it's a private thing , no? Do not speak about it publicly . Religious signs are removed. We must obey the orders of worldly powers. We can do many things, beautiful things, but not worship God. "
11/28/2013 ISLAM - CHRISTIANITY
For Muslim scholar, Islam does not know how to engage in dialogue, must learn from Christians
Idris Tawfiq
First Muslim guest at the World Council of Churches, a professor from Al Azhar is struck by the mutual respect and willingness to listen shown by Christian delegates. He would like to see Muslims behave this way. As am ambassador of Islam, he calls on Muslims to "open up to the issues of poverty and care for creation."
11/26/2013 MIDDLE EAST - ASIA
A spiritual retreat in Dubai keeps the faith alive among migrants in the Middle East
Nirmala Carvalho
Fr Errol Fernandes, a Jesuit, talks to AsiaNews about Christian workers bearing witness o their faith in the countries of the Persian Gulf. From 4 to 6 November, the priest led a spiritual retreat in Dubai on the occasion of the Year of Faith, on behalf of Churches that exist because of the presence of migrants. Wherever freedom of religion exists in Arab countries, Christianity is alive and vibrant. For the clergyman, those who are persecuted live like Christ and their witness brings new life to the Church.C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti Croce del Santo Padre Benedetto, C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux Croce sacra sii la mia Luce. N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux Che il dragone non sia il mio duce, V. R. S. Vadre Retro satana, Allontanati satana! N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana Non mi persuaderai di cose vane, S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas Ciò che mi offri è cattivo I.V. B. Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. (Al segno + ci si fa il segno della croce) + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto Croce del Santo Padre Benedetto. Croce Santa sii la mia Luce e non sia mai il dragone mio duce. Va indietro satana! Non mi persuaderai di cose vane. Sono mali le cose che mi offri, bevi tu stesso il tuo veleno. Nel Nome del Padre, del Figlio e dello Spirito Santo +. Amen!

11/26/2013 RUSSIA - VATICAN
Moscow Patriarchate calls for a "solution to international problems" after Putin-Pope meeting
Nina Achmatova
Among Catholics and Orthodox, the meeting between the Russian leader and the pope is seen through political senses. Nothing is said about ecumenical dialogue. Exchanges between the Churches is active. Mgr Paglia and Card Koch are set to travel to Moscow.