uscire dalla NATO

questa è l'unica possibilità di poter sopravvivere! 1. uscire dalla NATO!! 2. negare il debito, soltanto Rothschild il fariseo satanista è il responsabile del debito di tutte le nazioni e di tutti i cittadini di questo pianeta!  Il presidente catalano, Artur Mas, ha avvertito implicitamente che se andrà alla secessione la Catalogna potrebbe non pagare la sua parte del debito spagnolo se Madrid non avvierà trattative con Barcellona sull'indipendenza. Mas ha risposto cosi' ai numerosi avvertimenti sulle possibili conseguenze negative dell'indipendenza venuti negli ultimi giorni da dirigenti e istituzioni di Madrid, che ha definito una "strategia della paura" per influire sul voto dei catalani domenica.
Con l'indipendenza della Catalogna, il Barcellona, 23 volte campione di Spagna, finirebbe fuori dalla Liga, il massimo campionato di calcio. E' questa la posizione del suo presidente, Javier Tebas, e di quello del Consiglio superiore dello Sport spagnolo, Miguel Cardenal.

HellxDesPairTruction

EPPURE LA Parola di Dio rimane eternamente efficace contro di loro, infatti dall'uomo anche il loro sangue sarà sparso, perché, proprio loro, più di tutti sono i figli della maledizione! " Del sangue vostro, ossia della vostra vita, io domanderò conto; ne domanderò conto ad ogni essere vivente e domanderò conto della vita dell'uomo all'uomo, a ognuno di suo fratello. Chi sparge il sangue dell'uomo, dall'uomo il suo sangue sarà sparso, perché a immagine di Dio, è stato fatto l'uomo". ] [  IL COMANDAMENTO è ESPLICITO E DICE di NON UCCIDERE! MA I MANIACI RELIGIOSI PREDATORI ERDOGAN SAUDITI FARISEI usurai, HANNO TROVATO NELLA LORO PERVERSIONE, UNA pervertita e SATANICA MOTIVAZIONE PER ABOLIRE IL COMANDAMENTO DI DIO! EPPURE LA Parola di Dio rimane eternamente efficace!

HellxDesPairTruction

سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [ NON è MAI ESISTITO, IN TUTTA LA STORIA DEL GENERE UMANO, QUALCUNO CHE SIA STATO COSì VICINO AL CUORE DI SATANA COME TUTT'ORA LO SIANO I FARISEI ED I LORO SALAFITI!

HellxDesPairTruction
سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [ COLORO che hanno assemblato la stesura finale della Bibbia ebraica, i sacerdoti del Tempio di Gerusalemme? sono anche gli stessi che hanno scritto il Talmud! QUINDI QUALCUNO NON SI DOVREBBE MERAVIGLIARE DI POTER TROVARE POCHE GOCCIE DI MICIDIALE VELENO IN MEZZO ALLA TORTA LUMINOSA E GLORIOSA DELLA PAROLA DI DIO!

HellxDesPairTruction

سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [ non abbiamo bisogno di dimostrare l'ovvio! 1. ISLAM è UN MALEFICIO! 3. LA SHARIA IL PEGGIORE NAZISMO! 3. IL CORANO è UNA TOTALE APOSTASIA, COMMESSA PROPRIO CONTRO TUTTI I PROFETI DI ISRAELE, A CUI GLI ISLAMICI DICHIARANO DI ESSERSI ISPIRATI! ed in Realtà noi non abbiamo mai visto Abramo Mosé stuprare le bambine e fare tutti i peggiori crimini che Maometto ha fatto! e se tutto questo è stato possibile realizzare, fino ad oggi, è SOLTANTO PERCHé LA VERA BIBBIA DI SATANA è IL TALMUD! IL TALMUD è L'IDOLO DELLA GELOSIA CHE HA GIà FATTO DISTRUGGERE ISRAELE DUE VOLTE! E NESSUNO POTREBBE DIRE CHE IO NON TI AVEVO AVVISATO!

HellxDesPairTruction

سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [ SE ci fosse un solo Stato nel mondo, le cui fondamenta fossero stabilmente costruite sulla virtù e sulla giustizia, che possedesse pienamente la sua sovranità monetaria, che non dipendesse da organismi segreti sovranazionali, questo Stato lui da solo sarebbe stato in grado di risolvere tutti i problemi del pianeta! Mentre cosa può fare Israele, che degli Stati è il più evoluto? al massimo e con molto doloroso sforzo, al massimo può perseguire i suoi interessi di sicurezza! PERCHé SONO I MALEDETTI FARISEI DEL TALMUD CHE TIRANNEGGIANO SU TUTTE LE NAZIONI!

HellxDesPairTruction
AL DEMONIO CIA Director John Owen Brennan, CHE LUI è il demonio! DI TUTTE LE ARMI MICIDIALI CHE JHWH HOLY MI HA DOTATO? l'AMORE è LA MIA ARMA PIù PERICOLOSA!

HellxDesPairTruction
سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [  ti voglio rivelare un altro segreto.. questa è veramente una caratteristica straordinaria del mio ministero politico ] [ io non odio mai le persone ] uccidere i nemici? questa è soltanto la strategia dei pezzi di merda come Erdogan, e di tutti i cretini come lui! [ come potrebbe essere onnipotente divino universale il mio ministero politico: della fratellanza universale, se, non avesse le risorse, per trasformare, tutti i nemici, poi, tutti in amici? ] [ io odio le ideologie, geopolitiche e le religioni soltanto [ eppure questi demoni non si possono annullare del tutto, quindi, vanno indeboliti e messi sotto controllo, perché, se usati bene, possono fare molto del bene! ] io credo infatti che l'anarchia sarebbe la più disgraziata delle utopie e la più rovinosa situazione! Ecco perché io non sono il nemico di nessun governo in questo mondo.. certo sono tutti difettosi, ma, sono tutti anche migliorabili!
UniusRei3

سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [  ti voglio rivelare un segreto.. i satanisti massoni farisei usurai, loro hanno rubato a tutti i popoli del mondo, quindi io ho pensato, allora, perché, io non dovrei rubare loro il signoraggio bancario, poi, da restituire a tutti i popoli, e soprattutto, perché, io non dovrei rubare loro TUTTO IL NUOVO ORDINE MONDIALE, CHE satanisti massoni HANNO INVENTATO PER PORTARE TUTTO A SATANA, e per schiavizzare tutti i popoli? INFATTI, IO PORTERò, proprio ATTRAVERSO IL LORO NWO, TUTTO A JHWH, di nuovo, proprio NEL MIO TERZO TEMPIO EBRAICO! no, Questa religione cristiana? ha troppi difetti ancora, per me!
Regno Israele

google, A.I., Gmos biologia sintetica, aliens abductions talmud agenda satana ] tu non hai molti Unius REI da dover sopportare, per favore, tu mi metti dei computer della CIA a fare scorrere le visualizzazioni anche di questo sito http://jhwhxallahxbrama.blogspot.com/ perché, le visualizzazioni di questo sito sono ferme in modo assoluto, e poi, anche se fai leggere per finta questo sito? poi, però pagami, non finta, ma, pagami concretamente! perché non è possibile stante le visualizzazioni che tu dichiari che io ricevo, che poi, tu non debba mai pagare me!

HellxDesPairTruction11 ore fa

Nigerian researcher Isaac takes great risks to visit countless victims of the terrorist organisation Boko Haram. Sometimes he cannot bear to look into the eyes of those who are mourning.
After he spoke to refugees who narrowly escaped from a town called Mubi, he reported, “The situation for believers trapped in Mubi is too terrible for ears to hear. Churches are burned and believers [are] forced to convert to Islam. Many who stand firm in the faith are being tortured in an effort to get them to renounce Christ. A number of them have been stoned to death. The witnesses confirm reports of public amputation of limbs for alleged looting during the takeover.”
In Pakistan, generations have been affected by the ongoing violence and injustice that have been prominent in their country for most of their lives. At least 17 people were killed and 80 injured in two suicide bomb attacks on churches in Lahore earlier this
year. A militant Islamist group claimed responsibility for the attacks.
“In that moment my first thought was, ‘Thank you, Lord, that we belong to you’,” one of our local partners told us. The attacks have created a cycle of violence, with Christians rioting and killing two Muslims, which led to a further attack on another Christian. Church leaders are calling for peace, “We must remain peaceful and witness Christ with our own lives.”
Thank you for playing a vital role in bringing hope to persecuted believers like those in Nigeria, Pakistan, and Syria. Hope is always piggybacked into the homes of persecuted Christians; whether it is through an unexpected Bible delivery, persecution awareness training, or simply being there and praying with the believer(s). Even if those homes are makeshift tents, trucks, churchyards or bridges…
“I give huge thanks to you on behalf of these families for not forgetting us and [for] standing with us in the long term,” says Pastor Boutros (pseudonym), from one of the churches we have partnered with in Syria since 2012 to help the needy, internally displaced persons. “Even though the situation is difficult and prolonged, I thank you that you have continued with us. Through your partnership we are seeing beautiful results.”
https://www.opendoors.org.za/eng/persecuted_christians/newsletter/pastor_through_your_partnership_we_see_beautiful_results/
 ·
Rispondi
 ·
UniusRei31 mese fa

سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [  ti voglio rivelare un altro segreto.. questa è veramente una caratteristica straordinaria del mio ministero politico ] [ io non odio mai le persone ] uccidere i nemici? questa è soltanto la strategia dei pezzi di merda come Erdogan, e di tutti i cretini come lui! [ come potrebbe essere onnipotente divino universale il mio ministero politico: della fratellanza universale, se, non avesse le risorse, per trasformare, tutti i nemici, poi, tutti in amici? ] [ io odio le ideologie, geopolitiche e le religioni soltanto [ eppure questi demoni non si possono annullare del tutto, quindi, vanno indeboliti e messi sotto controllo, perché, se usati bene, possono fare molto del bene! ] io credo infatti che l'anarchia sarebbe la più disgraziata delle utopie e la più rovinosa situazione! Ecco perché io non sono il nemico di nessun governo in questo mondo.. certo sono tutti difettosi, ma, sono tutti anche migliorabili!
Rispondi
 ·
UniusRei31 mese fa

سلمان بن عبدالعزيز آل سعود  ] [  ti voglio rivelare un segreto.. i satanisti massoni farisei usurai, loro hanno rubato a tutti i popoli del mondo, quindi io ho pensato, allora, perché, io non dovrei rubare loro il signoraggio bancario, poi, da restituire a tutti i popoli, e soprattutto, perché, io non dovrei rubare loro TUTTO IL NUOVO ORDINE MONDIALE, CHE satanisti massoni HANNO INVENTATO PER PORTARE TUTTO A SATANA, e per schiavizzare tutti i popoli? INFATTI, IO PORTERò, proprio ATTRAVERSO IL LORO NWO, TUTTO A JHWH, di nuovo, proprio NEL MIO TERZO TEMPIO EBRAICO! no, Questa religione cristiana? ha troppi difetti ancora, per me!
Rispondi
 ·
Regno Israele1 mese fa

google, A.I., Gmos biologia sintetica, aliens abductions talmud agenda satana ] tu non hai molti Unius REI da dover sopportare, per favore, tu mi metti dei computer della CIA a fare scorrere le visualizzazioni anche di questo sito http://jhwhxallahxbrama.blogspot.com/ perché, le visualizzazioni di questo sito sono ferme in modo assoluto, e poi, anche se fai leggere per finta questo sito? poi, però pagami, non finta, ma, pagami concretamente! perché non è possibile stante le visualizzazioni che tu dichiari che io ricevo, che poi, tu non debba mai pagare me!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

you evil bastard sharia arcangel Gabriel Light evil nazi sharia for dhimmi slaves? ] eih, Salmān bin ʿAbd al-ʿAzīz Āl Saʿūd è re dell'Arabia Saudita dal 23 gennaio 2015, il secondo re dei cosiddetti "Sette Sudayrī" dopo suo fratello Fahd [ come gli piaceva al tuo Maometto la ciola di satana, per essere tu un escremento del demonio?
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

Eih satana, tu getta la benzina su queste nazioni e bruciale! ]  1. North Korea
  2. Somalia   3. Iraq   4. Syria   5. Afghanistan   6. Sudan   7. Iran   8. Pakistan   9. Eritrea   10. Nigeria   11. Maldives   12. Saudi Arabia   13. Libya   14. Yemen   15. Uzbekistan   16. Vietnam   17. Central African Republic   18. Qatar   19. Kenya   20. Turkmenistan   21. India   22. Ethiopia   23. Egypt   24. Djibouti   25. Myanmar   26. Palestinian Territories   27. Brunei  28. Laos   29. China  30. Jordan  31. Bhutan  32. Comoros   33. Tanzania   34. Algeria  35. Colombia 36. Tunisia  37. Malaysia   38. Mexico  39. Oman   40. Mali  41. Turkey   42. Kazakhstan   43. Bangladesh   44. Sri Lanka   45. Tajikistan   46. Azerbaijan   47. Indonesia  48. Mauritania   49. United Arab Emirates   50. Kuwait
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

my JHWH Holy ] ma, io ho sempre detto loro che io non sono un santo, e loro lo hanno creduto! CHE SE POI, loro MI FANNO ARRABBIARE? IO CHE COLPA HO?
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

Benjamin Netanyahu ] non avrei mai pensato, che: qualcuno: Rothschild 322 Bush NWO, avrebbe chiamato Hitler la Arabia Saudita Califfato jihadista, e nazismo: la sharia della LEGA ARABA! non mi piacciono i coglioni pieni di acqua che non agiscono! Mogherini: 'Trattative sull'Iran avanti per altri due giorni'. Lo ha confermato l'Alto rappresentante (SI, MA QUALTO LEI è ALTO? AL MASSIMO, come altezza, lei ARRIVA AL PENE DI BUSH 322, mentre Ban-Kimoon arriva ad altezza GENDER ) per la politica estera Ue da Vienna. I tecnici dell'Aiea lasciano la capitale austriaca, sottolineando che sono stati fatti passi avanti. Lavrov: "Ci sono 8 questioni da finalizzare"
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

è perché non stampate una moneta nazionale, per uso interno, in sovranità monetaria? SOLTANTO GLI USA POSSONO STAMPARE TUTTO IL DENARO FINTO, CHE VOGLIONO PER METTERLA NEL CULO AL MONDO: CHE DIVENTA "FINTO", come il suo denaro, IN UNA GUERRA MONDIALE? ] [ BRUXELLES, 7 LUG - "Una Grexit sarebbe un terribile errore e un fallimento collettivo", per questo "la Commissione Ue ha una responsabilità storica per evitarla: noi non lo vogliamo". Così il commissario Ue agli affari economici Pierre Moscovici all'arrivo all'Eurogruppo.
    
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

187AudioHostem, Bush, 322, NWO, SpA, Rothschild 666 Fmi, FED BCE ] io lo so, che voi siete dei poveri disgraziati, che non vedete l'ora di essere liberati da me, dal potere di satana, e di essere liberati, dalla sua schiavitù [ PERò CAZZO POTETE ANCHE MUOVERE IL CULO DA QUELLA SEDIA!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

187AudioHostem ] perché Bush 322 NWO SpA, e Rothschild 666 Fmi, FED BCE: loro sono i due testicoli cancerogeni di Satana? [ perché il nostro sublime, ONNIPOTENTE Creatore holy JHWH, prima di creare l'Universo, lui già li conosceva! ] NON C'è NULLA CHE LORO POSSONO FARE PER PRENDERE me: UNIUS REI IN CONTROPIEDE!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

187AudioHostem ] è vero che la tua intelligenza si è andata deteriorandosi progressivamente, fino a diventare un: compromesso equilibrio mentale ( ma, poi, questa è stata la stessa brutta storia del tuo Lucifero che è diventato un Satana di coglione ) Quello che è sucesso a te, succederà a tutti i miei nemici, se poi, è vero che, io sono Unius REI, e questo tutti lo sanno:  è vero che io sono Unius REI Governatore Mediatore mondiale, ed anche perché io sono principalmente il Re di Israele; 2. e poi, questo evento del tuo licenziamento: come direttore di YOUTUBE, licenziamento, che, io ho reso inevitabile? Questo non significa che io ho smesso di volerti bene! ANZI, IO TI VOGLIO PIù BENE DI PRIMA, PERCHé LA TUA ANIMA è STATA PREZIOSA PER GESù SULLA CROCE!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

187AudioHostem ] non ti preoccupare amico mio: per me le persone non sono mai: "usa e getta"! ed anche se, il sommo saderdote cannibale di satana Bush 322, quello con i super poteri satanici voodoo, lui ti ha licenziato, per colpa mia? non ti preoccupare, di quel sbruffone, lol. io avrei voluto vedere lui: al posto tuo,  io lo avrei disintegrato subito lui, in meno di due settimane! Ma, come ti dicevo: " tu sei sempre in servizio per me! cioè, io volevo dire, tu sei sempre al mio servizio"  TU SEI IL PIù SIMPATICO e intelligente SACERDOTE DI SATANA, CHE IO HO CONOSCIUTO! anche se è IhateNewLayout il più affettuoso di tutti!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa (modificato)

187AudioHostem ] disattivando i plugin, forse sono riuscito a mettere fuori del mio computer le tue lucertole della CIA [ anche se, io non ho un problema con la loro presenza, infatti, io non ho niente da nascondere a nessuno!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

youtube [ eih BELLA GUAPA ] non ricordo se, i tuoi cannibali sacerdoti di satana, e satanisti della CIA, per colpa mia, in passato: ti hanno costretto, in passato, a chiudere questa pagina, user/youtube/discussion due o tre volte, perché nel caso in cui è stata chiusa tre volte? poi, non esiste il proverbio che dice: "non c'è tre, senza quattro"
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa (modificato)

Obama califfo GENDER SHARIA ] lo so che con tutti i nazisti, che, tu stai allattando, con latte di toro in Ucraina: "pravy sector" Paesi Baltici, e Polonia, la libertà di parola è qualcosa di difettoso per te.. ma, questa è la verità: "IN YOUTUBE LA LIBERTà DI PAROLA ESISTE ANCORA!"
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

Obama califfo GENDER SHARIA ] non c'è nulla che tu puoi fare per compiacere il tuo Satana: ancora di più, lui il tuo parter satana mi ha detto, che tu come troia, già sei la più perfetta tra le troie!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction2 mesi fa

satanic nazists country sharia Arab LEAGUE ONU OCI scam satana Obama califfo GENDER ] apostata, blasfemo, poligamo pedofilo, senza reciProcità, drink Mohammed Iran nuclear your poison made by yourself ] STOP SHARI'A [ Afghanistan(5) Algeria(34) Azerbaijan(46) Bangladesh(43) Bhutan(31) Brunei(27) Central African Republic(17) China(29) Colombia(35) Comoros(32) Djibouti(24) Egypt(23) Eritrea(9) Ethiopia(22) India(21) Indonesia(47) Iran(7) Iraq(3) Jordan(30) Kazakhstan(42) Kenya(19) Kuwait(50) Laos(28) Libya(13) Malaysia(37) Maldives(11) Mali(40) Mauritania(48) Mexico(38) Myanmar(25) Nigeria(10) North Korea(1) Oman(39) Pakistan(8) Palestinian Territories(26) Qatar(18) Saudi Arabia(12) Somalia(2) Sri Lanka(44) Sudan(6) Syria(4) Tajikistan(45) Tanzania(33) Tunisia(36) Turkey(41) Turkmenistan(20) United Arab Emirates(49)
Uzbekistan(15) Vietnam(16) Yemen(14)
 ·
Rispondi
 ·
UniusRei35 mesi fa

lorenzoALLAH ha detto alla LEGA ARABA ] io do per scontato, che, come voi dite: voi siete i Ministri Santi di Dio, voi dovete stare con me Unius REI, e non con le lucertole Spa di Babilonia Meretrice Bush Obama GENDER, dei suoi Illuminati farisei anglo-americani il GUFO!
Rispondi
 ·
UniusRei35 mesi fa

Benjamin Netanyahu ] NON puoi usare la democrazia, per combattere il nazismo della Shariah, ecco perché, tu sei un bamboccione, che non merita la stima di nessuno.. questo è il destino per chi è troppo buono ed onesto come te: "essere disprezzato e calpestato da tutti, ecco perché, sei tu che uccidi gli israeliani ogni giorno!" TU PRENDI QUEI 12 MUSULMANI, CHE HANNO BUTTATO IN MARE, I 12 CRISTIANI MARTIRI INNOCENTI FACENDOLI AFFOGARE, NELLA ATTRAVERSATA DALLA LIBIA ALL'ITALIA? adesso, tu dai loro da mangiare gratis, in carcere per tutta la loro vita ergastolo.. ma, per morti di fame shariah come loro? questa è una benedizione! [ ecco perché, i massoni faranno annettere AFRICA ED Europa alla LEGA ARABA.. ma, questo è già qualcosa che è stato detto dagli islamici tanto tempo fa: "attraverso le vostre leggi, noi vi domineremo"
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction10 mesi fa

FERMATE QUESTA AGGRESSIONE NATO, CONTRO, LA RUSSIA! è LA LEGA ARABA IL VERO NEMICO DI ISRAELE! nazisti farisei massoni bildenberg Illuminati usurocrazia rothschild devono restituire la sovranità ai popoli!  FERMATE QUESTO CRIMINE ISLAMICO shariah, IL FATTO CHE, I GOVERNI DELLA LEGA ARABA shariah, FINGONO DI ESSERE filo-OCCIDENTaLI, ma, IL 100% DEL LORO POPOLO, SONO PER L'ISIS SHARIAH, POI, QUALCOSA QUESTO DOVREBBE SIGNIFICARE! non è la Russia, CINA il nostro nemico!
CONTINUAMENTE, PER giorni, E MESI, NOI abbiamo osservato, le stesse cose notate dall'Osce. Abbiamo visto colonne di equipaggiamenti POLACCHI UE NATO, carri armati TEDESCHI, sistemi di difesa aerea AMERICANI, l'artiglieria UE e le truppe da combattimento UE, MERCENARI, che entrano in Ucraina, PER ESSERE AL FIANCO DI KIEV, PER QUESTA GUERRA DI STEMINIO CONTRO IL POPOLO SOVRANO, PLEBISCITARIO DEMOCRATICO, DEL DONBASS..
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction10 mesi fa

Esercito russo in Ucraina? SARESTE GIà TUTTI MORTI!  Mosca definisce “infondate” le accuse NATO.
Il ministero della Difesa della Russia nega le informazioni riguardanti una presunta invasione dell'Ucraina da parte di uomini e mezzi dell'esercito russo.
Lo ha dichiarato il rappresentante ufficiale del dicastero, il generale Igor Konashenkov.
In precedenza il comandante delle forze NATO in Europa, il generale statunitense Philip Breedlove, aveva dichiarato che un convoglio militare russo, compresi carri armati, era entrato in Ucraina orientale nel corso degli ultimi 2 giorni.
Secondo Konashenkov, tali dichiarazioni sono immotivate e senza alcuna prova. http://italian.ruvr.ru/news/2014_11_12/Esercito-russo-in-Ucraina-Mosca-definisce-infondate-le-accuse-NATO-8126/  L'atmosfera ai confini sud-occidentali della Russia, dove si estende la frontiera con l'Ucraina, rimane tesa.
Lo ha dichiarato il ministro della Difesa russo Sergej Shoygu.
Secondo Shoygu, questo è dovuto alla situazione nella parte orientale dello Stato confinante così come all'esasperamento del braccio di ferro da parte della NATO contro la Russia.
Shoygu ha rilevato che in relazione a queste considerazioni, il collegio del ministero della Difesa discute la formazione di un'unità militare speciale nel distretto federale della Crimea. Ritiene che sia necessario garantire la sicurezza militare del Paese e dei suoi alleati del Donbass.
http://italian.ruvr.ru/news/2014_11_12/Mosca-preoccupata-dalla-situazione-al-confine-con-lUcraina-3861/
Durante la manifestazione organizzata dai nazionalisti in occasione della Giornata dell'Indipendenza nella capitale polacca sono rimasti feriti 23 poliziotti e 24 dimostranti.
Uomini col volto coperto hanno cominciato a lanciare contro le forze dell'ordine petardi, fumogeni, pietre e bottiglie molotov nei pressi dello Stadio Nazionale, dove la manifestazione sarebbe dovuta terminare. La polizia ha risposto usando cannoni ad acqua, gas lacrimogeni e proiettili di gomma.
Gli agenti di polizia hanno arrestato circa 300 persone, la stragrande maggioranza dei quali ultrà di squadre di calcio polacche.
 http://italian.ruvr.ru/news/2014_11_12/Negli-scontri-a-Varsavia-provocati-dai-nazionalisti-47-feriti-4766/
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction10 mesi fa

The Most Revealing Video About The Middle East You Will Ever See. Is Israel the Middle Eastern country with serious human rights issues? If you can watch this movie from beginning to end and still think that Israel should be the focus of human rights violations, then you may just be a habitual anti-Israel basher.
Syria, Egypt, Saudi Arabia, and especially Iran have been violating every possible international norm of human decency over the last few decades.
Although graphic videos are difficult to watch, sometimes they are vital to watch in order to set the record straight.
This is not an enjoyable video, but it is very important to be informed.  Where is the REAL Apartheid in the Middle East?

Where is the REAL Apartheid in the Middle East?
MidEastTruth
MidEastTruth
 ·
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction10 mesi fa

voi. Hitler Merkel: e la banda satanico-massonica: usurocrazia: satana è venuto: per fare i popoli schiavi del signoraggio bancario rubato.. voi smettete di fare gli IPOCRITI, ed uscite fuori dalle mie provincie del Donbass! http://www.ansa.it/sito/notizie/mondo/europa/2014/11/12/ucraina-nato-convogli-russi-nel-paese_7275df1d-7825-44b1-9132-4fd4caea511f.html
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction10 mesi fa

Hello my bro how are you? ]  God bless you, alleluia halleujah, Praised the Lord Jesus in the name of holy spirit amen, amen [ We follow the road that the Holy Spirit has come to us! and since Jesus is risen; then, for we will always be successful!.. and all our enemies will be destroyed! noi seguiamo la strada che, lo Spirito Santo ha tracciato per noi! e poiché, Gesù è Risorto; poi, per noi sarà sempre un successo! .. e tutti i nostri nemici saranno abbattuti! ORACIÓN DE LA SANGRE DE CRISTO. Señor Jesús, en tu nombre y con, el Poder de tu Sangre Preciosa, sellamos toda persona, hechos o acontecimientos a través de los cuales, el enemigo nos quiera hacer daño. Con el Poder de la Sangre de Jesús, sellamos toda potestad destructora en el aire, en la tierra, en el agua, en el fuego, debajo de la tierra, en las fuerzas satánicas de la naturaleza, en los abismos del infierno, y en el mundo en el cual nos movemos hoy. Con el Poder de la Sangre de Jesús, rompemos toda interferencia y acción del maligno. Te pedimos Jesús que envíes a nuestros hogares, y lugares de trabajo a la Santísima Virgen, acompañada de San Miguel, San Gabriel, San Rafael y toda su corte de Santos Ángeles. Con el Poder de la Sangre de Jesús, sellamos nuestra casa, todos los que la habitan, (nombrar a cada una de ellas), las personas que el Señor enviará a ella, así como los alimentos y los bienes que, Él generosamente nos envía, para nuestro sustento. Con el Poder de la Sangre de Jesús, sellamos tierra, puertas, ventanas, objetos, paredes, pisos y el aire que respiramos, y en fe colocamos un círculo de Su Sangre, alrededor de toda nuestra familia. Con el Poder de la Sangre de Jesús, sellamos los lugares en donde vamos, a estar este día, y las personas, empresas, o instituciones con quienes vamos a tratar, (nombrar a cada una de ellas). Con el Poder de la Sangre de Jesús, sellamos nuestro trabajo material y espiritual, los negocios de toda nuestra familia, y los vehículos, las carreteras, los aires, las vías y cualquier medio de transporte, que habremos de utilizar. Con Tu Sangre preciosa sellamos los actos, las mentes y los corazones de todos los habitantes
y dirigentes de nuestra Patria a fin de que, Tu Paz y Tu Corazón al fin reinen en ella.
Te agradecemos Señor por Tu Sangre y, por Tu Vida, ya que gracias a Ellas, hemos sido salvados y somos preservados, de todo lo malo. Amén. Hello my bro how are you? ] [We follow the road that the Holy Spirit has come to us! and since Jesus is risen; then, for we will always be successful!... and all our enemies will be destroyed!] noi seguiamo strada che, lo Spirito Santo has tracciato per noi! e poiché, Gesù Risorto e; poi, per noi sara sempre a success!... e tutti i nostri nemici saranno abbattuti! PRAYER OF CHRIST'S BLOOD. Lord Jesus, in your name and the power of your precious blood, We sealed all person, acts or events through which, the enemy wants us to do damage. With the power of the blood of Jesus, We sealed all destructive authority in , air, Earth, water, fire, under the Earth, in the satanic forces, nature, into the depths of hell, and the world in which we operate today. With the power of the blood of Jesus We break all interference and action of the evil one. We ask Jesus to send to our homes and workplaces to the Blessed Virgin, accompanied by San Miguel, San Gabriel, San Rafael and all his Court of Ángeles. With the power of the blood of Jesus We seal our House, all who live in it
(name to each one of them), the people that the Lord will send her, as well as food and goods He generously sent us for our livelihood. With the power of the blood of Jesus We sealed Earth, doors, windows, objects, walls, floors, and the air we breathe, and in faith we place a circle of blood around our family. With the power of the blood of Jesus We seal the places where we are going, to this day, and persons, companies or institutions with whom we will try to, (name to each one of them). With the power of the blood of Jesus. We sealed our material and spiritual work, all our family businesses, and vehicles, the roads, the air, the way and any means of transport, that I must use. With your precious blood, we sealed the acts, the minds and the hearts of everyone, and leaders of our country to Your peace and your heart at last prevail in it. We thank you Lord for your blood and, by your life, because thanks to them, We have been saved and we are preserved everything bad. Amen.
 ·
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction10 mesi fa

Hello my bro how are you? ] [ We follow the road that the Holy Spirit has come to us! and since Jesus is risen; then, for we will always be successful!.. and all our enemies will be destroyed!

noi seguiamo la strada che, lo Spirito Santo ha tracciato per noi! e poiché, Gesù è Risorto; poi, per noi sarà sempre un successo! .. e tutti i nostri nemici saranno abbattuti!
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction1 anno fa

 Caricato il 09/giu/2009 Threats, Coercion, and Bullying at Missouri State

This short documentary covers FIREs case at Missouri State University, where social work student Emily Brooker was threatened with expulsion after she refused (as a matter of personal belief) to send a signed letter to the Missouri state legislature in favor of homosexual foster parenting and adoption. This violation resulted not only in a federal lawsuit (which the school settled) but also in an official report that found that a culture of intimidation rife in the schools School of Social Work. For instance, many students and faculty stated a fear of voicing differing opinions from the instructor or colleague, and bullying was used by both students and faculty to characterize specific faculty. The 12-minute documentary features interviews with Brooker, faculty at MSU involved in the case, and Missouri state legislator Jane Cunningham.
/watch?v=avEeswjaqaQ
 ·
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction1 anno fa

Homofascism [ http://houraney.com/homopage/ ] non ho letto questa pagina, io ho bisogno di un traduttore.. , ma io posso dire, che, qualcosa di disastroso sta per accadere alla nostra società! ] [ Homo-Fascism The Assault on Family, Culture and Civilized Society
An Open Letter to ‘The Good Guys’
Dear Pope Francis
A Classic Video – Bravo Arsenio Hall
They Have No Shame
You’re Not F__king Serious Are You?
The Symbol of The Homosexual Movement?
Target Stores – The End of An Era
J. C. Penney – ‘Turning In His Grave’
Congress to Mandate Pro-Homosexual Education?
Christians Forced to Endorse Homosexual Agenda
Sick & Tired of the Perverts
Lawyers Celebrate Homosexual ‘Marriage’
It’s Time for the Military to Go On Strike
Don’t Ask – Tell
Cancers on Society
Mother Nature’s Take on Homosexuality
Patriotism, out! Homosexuality, in!
Same Sex Marriage – Are You Serious?
Fascism is not hard to recognize.  Like Islam the homosexual agenda leaves no doubt.  And like Islam, there is no debate or extensive research needed.   No need to even read the whole story.  One need only to read the headlines.  So here they are…
Homo-liberal-logic
A Partial List of Assaults – Just In The Last Decade
Homosexual activists charge the medical establishment with “homophobia” for reporting that people living the homosexual lifestyle have a much higher prevalence of HIV and other STDs, and yet using that very same information to complain the group’s health issues are ignored. 
    Christian Florida Teacher Suspended for Condemning ‘Cesspool’ of Homosexual ‘Marriage’ on his Facebook Page
    Military forces chaplains to perform ‘gay’ marriage
    Freedom of Speech Only Applies to Gays
    Or when a 14-year-old receives death threats for defending traditional/natural marriage.
    Or when those who advocate defining marriage as between a man and a woman face intimidation, vandalism, racial scapegoating, blacklisting, loss of employment, economic hardships, angry protests, violence, at least one death threat, and gross expressions of anti-religious bigotry.
    Or when a 15-year-old, Brandon Wegner, is punished for sharing his opinion that homosexual couples should not be able to adopt.
    Or when a homosexual activist demands a lawyer not be hired because of past support for traditional marriage.
    Or a pastor is threatened with death for speaking against special protections based on sexual orientation.
    Or when those who advocate defining marriage as between a man and a woman face intimidation, vandalism, racial scapegoating, blacklisting, loss of employment, economic hardships, angry protests, violence, at least one death threat, and gross expressions of anti-religious bigotry.
    Or when a 15-year-old, Brandon Wegner, is punished for sharing his opinion that homosexual couples should not be able to adopt.
    Or when a homosexual activist demands a lawyer not be hired because of past support for traditional marriage.
    Or a pastor is threatened with death for speaking against special protections based on sexual orientation.
California Governor Signs Bill that Mandates Gay History Lessons in Public Schools
    A student was suspended for saying homosexuality is wrong.
    Here’s an LGBT publication desperately and through the use of unrelated arguments trying to convince people that they’re not getting the whole story and that the student harassed the teacher for the teacher being homosexual.
    Catholic Professor Kenneth Howell was fired for teaching natural law, which includes the topic of homosexual conduct.
    Homosexualists, ignoring context, get a Dire Straits song banned in Canada.
    A homosexual couple sues Bed & Breakfast, because owners moral beliefs couldn’t allow homosexual sex to be engaged in on their property.
    Police report documenting extensive amount of death threats made by homosexualists during the Prop 8 ordeal.
    New Jersey teacher suspended for not approving of attempts to homosexualize children on her own Facebook in her own home.
    Prince has stated the he believes that God ordained marriage between one man and one woman only. In the following pro-homosexual article, Wendy and Lisa responded with, “Until he calls Lisa and I up and apologizes to us personally, we don’t want anything to do with his projects again.”
    This short documentary covers FIRE’s case at Missouri State University, where social work student Emily Brooker was threatened with expulsion after she refused (as a matter of personal belief) to send a signed letter to the Missouri state legislature in favor of homosexual foster parenting and adoption:
    Macy’s fires employee for protecting women’s dressing rooms from a cross-dresser.
    Grad student at Augusta State University who sued the school over a clash between her grad program requirements and her religious beliefs on homosexual behavior.
    In a Mexican case, Fr. Hugo Valdemar was found guilty on July 1st of illegal political activity because he stated that Catholics should not vote for candidates who support same-sex marriage.
    ACLU sues “family-friendly” inn for refusing to host lesbian wedding reception.
    Crystal Dixon loses her job at University of Toledo for writing a piece to express the faulty comparison between homosexuality and race/skin color.
    Homosexual manager at Cisco Systems gets Dr. Frank Turek fired.
    Allstate fired manager for Christian beliefs on homosexuality.
    A Swedish pastor who preached a sermon on the Biblical prohibitions against homosexual behavior is waiting to see if the Supreme Court of Sweden will send him to jail for six months for doing so.
    Chick-fil-A and homosexual intolerance.
    A Christian street preacher was arrested and locked in a cell for telling a passer-by that homosexuality is a sin in the eyes of God.
    Lexington, Mass., father of 6-year-old arrested, spends night in jail over objections to homosexual curriculum in son’s kindergarten class. Homosexuals invading a church and throwing condoms all over the place.
    Catholic mom-blogger threatened by pro-homosexual “Catholic” students.
    Homosexual activists are exploiting tragedies to silence religious opponents.
    The calls for Melanie Phillips to be killed this week prove the bedrock values of our society are in grave danger.
    State Sen. Ruben Diaz and family hit with death threats over stance on same sex “marriage” issue.
    eHarmony sued for not including same-sex couple options.
    Apple, who boasts about their diversity, can’t seem to show the same towards former homosexuals. Exodus App removed.
    Smith College kicks off Speaker Ryan Sorba for his “born gay hoax” presentation.
    WNER says Prop 8 opponents hacked into LDS site.
    Jose Nunez, 37, received 16 stitches after pro-gay-marriage protesters beat him when he tried to hand out pro-Prop-8 signs at his church. Only WND and local religious media are reporting it.
    Death threats/wishes on Mormons right from pro-homosexual publication San Francisco Chronicle
    Carrie Prejean harassed by homosexual activist (Perez Hilton) for expressing the biblical view of marriage.
    Mississippi school sued by ACLU for canceling prom over lesbian couple attended after memorandum from the school given to students, dated Feb. 5, which states that prom dates must be of the opposite sex.
    Teen entrenched in open homosexuality sues to force school to hold prom.
    Pro-Christian and pro-family groups labeled as “hate” groups by the Southern Poverty Law Center.
    Firefighters forced to attend “gay” pride parade where they endured a barrage of sexual taunts and lewd gestures.
    A Christian couple opposed to homosexual behavior because of their faith, lost a court battle on Monday over the right to become foster parents.
    Mexico City authorities say they have been forced to close the last cars on five different subway lines during late night service because homosexuals have “taken over” the cars to engage in sex acts.
    A Christian photographer in New Mexico was found guilty last week of breaking state law for refusing to take pictures of a lesbian ceremony, as if it’s a civil right to have your picture taken by somebody of your choice.
    The Catholic Diocese of Rockford, Ill., announced the closing of their adoption agencies last week, forced out of service due to new legislation that would oblige them to service homosexual couples.
    There’s a homosexual nightclub in Tampa called the HoneyPot that has one night open for those who have a preference for the opposite sex. Imagine what would happen if a regular night club advertised that they only allow homosexuals in 1 night a week?
    Here’s a self-admitted left-wing homosexual journalist on left-wing site who admits that there has always been a link between homosexual behavior and fascism.
    Homosexual activist “leader” of the so-called “It Gets Better” Campaign conducted an act of hate (germ warfare) on a Republican candidate Gary Bauer for his view on same-sex “marriage.”
    Self-proclaimed “gay, anarchist group” storms church service declaring, “Jesus is a homo!” Local news poll finds majority of viewers support the protest:

    Old lady gets cross taken out of her hands, thrown to the ground and trampled on.
    Street preacher in Britain gets arrested.
    Homosexual activists publicly publish names of Prop 8 donors.
    Homosexual activists call for a boycott of donations to Salvation Army.
    They even have created a Facebook page for it, and take a look at the comments made by the homosexualists throughout the page.
    Woman exploits 8-year-old son in publicity stunt.
    Bricks, including threatening note, are thrown through window at Christian Liberation Academy by homosexual activists.
    What should Christian student groups be allowed?
    Is history repeating itself in some way, shape, or form?
    Looks like it has.
    Attack on Christianity.- Videos - And again. And again. And again. And again. And again. And again:
    CDC: 94 to 95 percent of HIV cases among young men linked to gay sex

    Facebook, Google, etc showing bias against Christians.
    A Christian pediatrician who was dismissed from an adoption panel over her belief that children should not be placed with same-sex couples.
    A homosexual group has filed a discrimination complaint against Hands On Originals: Christian Outfitters after the company refused to honor a bid to produce apparel for an event that promotes homosexuality.
    Soros-funded “civil rights” group in New York files huge, 47-page lawsuit in federal court accusing Pastor Scott Lively of “crimes against humanity” — for pro-family speeches in Uganda.
    The group that allegedly smashed up a Portland church hopes its “small act of vengeance will strike fear into the hearts of” Christian leaders who teach traditional sexual morality, according to an e-mail message the group released to the public.
    Consumer rights under attack: California senator introduces legislation that undermines parental authority and the therapist–client relationship.

    Pope: Gay Agenda & Abortion Dooms Society 
    The dark, intolerant, and abusive nature of the gay agenda  
    Judge orders B&B owners to pay ‘gays’ for hurt feelingsWhen ‘gay’ rights trump everybody else’s
    Edmond police are investigating after a church pastor reported receiving death threats since speaking out against a proposal to add sexual orientation to Oklahoma City’s equal employment protections.
    Mark Regnerus and the storm over his controversial gay parenting study
    Feminist ‘Nuns’ Go Topless, Clash With Catholics at Gay Marriage Rally: ‘F**k God’ & ‘In Gay We Trust’
    Supremes open marriage to homosexuals
    Covert Homosexual Agenda: America didn’t become pro-gay overnight
    First Gay Marriage Next Polygamy, Incest, Pedophilia and Bestiality?
    The homosexual activist tyranny is growing and it is a real tyranny
    Blogging ‘gays’ urge murder, castration of Christians
    Homosexuals Throw Human Excrement At Christians, And Wipe Their Anuses With Pages Of The Bible
    13 judges responsible for same-sex marriage in 13 states
    Christian Doors Closed due to Targeting by Gays
 ·
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction1 anno fa

A Mob Torched Houses of Christians July 5, 2013/0 Comments/in Christian Persecution /by Keith Davies
From the Times of India: CAIRO: A health ministry official says 10 people have been killed and 210 wounded in clashes around the country involving opponents and backers of ousted President Mohammed Morsi, as well as security forces.
Khaled el-Khatib, a health ministry official, says four people were killed near the Republican Guard building in Cairo, where troops opened fire on Morsi supporters marching on the building Friday afternoon.
In Cairo, another person was killed in clashes that erupted after nightfall when Islamistsattacked Morsi opponents near Tahrir Square. Four others died in the northern Sinai city of el-Arish, where Islamists stormed the main government building. The 10th was killed in the southern city of Assiut. El-Khatib says 210 people nationwide have been wounded.
Enraged Islamists pushed back against the toppling of President Mohammed Morsi, with tens of thousands of his supporters marching in Cairo on Friday to demand the reinstatement of Egypt’sfirst democratically elected leader. Soldiers fired on protesters, crowds of Islamists descended on Morsi opponents in stone-throwing and gun-firing clashes, and armored vehicles deployed on bridges over the Nile in mayhem that left at least six dead.
In a dramatic appearance – his first since Morsi’s ouster – the supreme leader of the Muslim Brotherhood defiantly vowed the president would return. “God make Morsi victorious and bring him back to the palace,” Mohammed Badie proclaimed from a stage before a crowd of cheering supporters at a Cairo mosque. “We are his soldiers we defend him with our lives.”
Badie addressed the military, saying it was a matter of honor for it to abide by its pledge of loyalty to the president, in what appeared to be an attempt to pull it away from its leadership that removed Morsi. “Your leader is Morsi … Return to the people of Egypt,” he said. “Your bullets are not to be fired on your sons and your own people.”
After nightfall, moments after Badie’s speech, a large crowed of Islamists surged across 6th October Bridge over the Nile toward Tahrir Square, where a giant crowd of Morsi’s opponents had been massed all day. Battles broke out there at near the neighboring state TV building with gunfire and stone throwing.
A fire burned on the bridge as Islamists sporting makeshift shields and wearing helmets they had brought in preparation traded stones with their opponents. “They are firing at us, sons of dogs, where is the army,” one Morsi opponent shouted, as another was brought to medics with his jeans soaked in blood from wounds in his legs. Army troops deployed on another Nile bridge leading into Tahrir, sealing it off with barbed wire and armored vehicles.
In cities across the country, clashes erupted as Morsi supporters marched on local government buildings, battling police or Morsi opponents. At least six people were killed throughout the day – four of them in Cairo, with at least 180 wounded, Health Ministry official Khaled el-Khatib told The Associated Press.
“We are all now afraid for Egypt,” Amr Moussa, a former Arab League chief who was a major leader of the opposition to Morsi during his year in office, said on Al-Hayat TV. “Egypt can’t afford to enter into violence or civil war.”
But Islamists vowed to show by their numbers and the turmoil that the military had made a mistake in ousting Morsi on Wednesday night after millions of Egyptians poured into streets around the country for four days this week demanding the Islamist president go in the biggest rallies the country has seen.
Badie’s speech injected a new vehemence into Morsi’s supporters, and the eruption of clashes at multiple locations soon afterward suggested a coordinated counter-push against those behind his ouster.
“The military got itself in a trap by siding by one side. Now they see the masses in the streets and now they realized that there are two peoples,” Hamada Nassar, a figure from the hard-line former militant group, Gamaa Islamiya, told AP.
As clashes raged Friday night, the military’s spokesman warned against “any provocation or contact with groups of peaceful protests, and those who transgress that will be dealt with complete determination according to the law.”
The day’s turmoil began in the afternoon when army troops opened fire as hundreds of Morsi supporters marched on the Republican Guard building in Cairo, where Morsi was staying at the time of his ouster before being taken into military custody at an unknown location.
The crowd approached a barbed wire barrier where troops were standing guard around the building. When one person hung a sign of Morsi on the barrier, the troops tore it down and told the crowd to stay back. A protester put up a second sign, and the soldiers opened fire, according to an Associated Press photographer.
One protester was killed, with a gaping, bleeding wound in the back of his head, while others fell bloodied and wounded. Witnesses told to AP Television News at the scene that men in plainclothes fired the lethal shots.
Protesters pelted the line of troops with stones, and the soldiers responded with volleys of tear gas. Many of those injured had the pockmark wounds typical of birdshot. The BBC’s Middle East editor, Jeremy Bowen, was hit by birdshot in the head as he covered the clashes. “Am fine,” he reported in a tweet.
Three hours later, Badie – who security officials had previously said was taken into custody soon after Morsi’s removal – made his appearance before tens of thousands of Islamists massed at Rabia al-Adawiya Mosque, not far from the Republican Guard building.
Morsi “is my president and your president and the president of all Egyptians,” Badie proclaimed, thrusting his arms in the air, as a military helicopter circled low overhead.
The grey-haired Badie, the group’s “general guide,” is a revered figure among the Brotherhood’s followers, who swear an oath of absolute obedience to him – to “hear and obey.”
The circumstances of his appearance were a mystery, however. Security officials had said Badie was taken into custody Wednesday night from a villa on the Mediterranean coast and flown to Cairo, part of a sweep that netted at least five other senior Brotherhood figures and put around 200 more on wanted lists.
Just before Badie’s appearance, the Brotherhood’s political party said on its webpage that he had “been released.” But on stage, Badie denied he was ever arrested. There was no immediate explanation by security officials for the circumstances of his detention and release.
Authorities also announced the release of Saad Katatni, head of the Brotherhood’s political arm the Freedom and Justice Party, as well as one of Badie’s deputies, Rashad Bayoumi, pending further investigation.
Britain’s Foreign Secretary William Hague said he was “very concerned” by the reports of violence. In a Twitter message, he wrote: “Hope calm heads will prevail, vital to avoid escalation.”
Fears have been high over a major Islamist backlash to the military’s move. The Brotherhood has said it will not work with the new military-backed leadership. Morsi supporters say the military has wrecked Egypt’s democracy by carrying out a coup against an elected president. They accuse Mubarak loyalists and liberal and secular opposition parties of turning to the army for help because they lost at the polls to Islamists. Many supporters have equally seen it as a conspiracy against Islam.
Extremist Islamist groups that gained considerable freedom to operate during Morsi’s year in office have already vowed violence in retaliation.
The first major Islamic militant attack came before dawn Friday in the tumultuous Sinai Peninsula, killing at least one soldier. Masked assailants launched a coordinated attack with rockets, rocket-propelled grenades and anti-aircraft guns on the airport in the northern Sinai city of el-Arish, where military aircraft are located, as well as a security forces camp in Rafah on the border with Gaza and five other military and police posts, sparking nearly four hours of clashes.
One of military’s top commanders, Gen. Ahmed Wasfi arrived at el-Arish on Friday to lead operations there as the army declared a “war on terrorism” in Sinai. A crowd of Morsi supporters tried to storm the governor’s office in the city but were dispersed by security forces.
The night of Morsi’s ouster, jihadi groups held a rally in el-Arish attended by hundreds, vowing to fight. “War council, war council,” a speaker shouted, according to online video of the rally. “No peacefulness after today.”
Islamic militants hold a powerful sway in the lawless and chaotic northern Sinai. They are heavily armed with weapons smuggled from Libya and have links with militants in the neighboring Gaza Strip, run by Hamas. After the attack, Egypt indefinitely closed its border crossing into Gaza, sending 200 Palestinians back into the territory, said Gen. Sami Metwali, director of Rafah passage.
At the Rabia al-Adawiya rally earlier in the day, the crowd filled much of a broad boulevard, vowing to remain in place until Morsi is restored. The protesters railed against what they called the return of the regime of autocrat Hosni Mubarak, ousted in early 2011.
“The old regime has come back … worse than before,” said Ismail Abdel-Mohsen, an 18-year old student among the crowds outside the Rabia al-Adawiya Mosque. He dismissed the new interim head of state sworn in a day earlier, senior judge Adly Mansour, as “the military puppet.”
“After sunset, President Morsi will be back in the palace,” they chanted. “The people want God’s law. Islamic, Islamic, whether the army likes it or not.”
Many held copies of the Quran in the air, and much of the crowd had the long beards of ultraconservative men or encompassing black robes and veils worn by women, leaving only the eyes visible. One protester shouted that the sheik of Al-Azhar – Egypt’s top Muslim cleric who backed the military’s move – was “an agent of the Christians” – reflecting a sentiment that the Christian minority was behind Morsi’s ouster.
In southern Egypt, Islamists attacked the main church in the city of Qena on Friday. In the town of Dabaiya near the city of Luxor, a mob torched houses of Christians, sending dozens of Christians seeking shelter in a police station. Clashes broke out Friday in at least two cities in the Nile Delta between pro- and anti-Morsi demonstrators.
The first steps for creating a post-Morsi government were taken Thursday, when Mansour, the 67-year-old chief justice of the Supreme Constitutional Court, was sworn in by fellow judges as interim president. A Cabinet of technocrats is to be formed to run the country for an interim period until new elections can be held – though officials have not said how long that will be. In the meantime, the Islamist-written constitution has been suspended.
On Friday, Mansour dissolved the country’s interim parliament – the upper house of the legislature, which was overwhelmingly dominated by Islamists and Morsi allies. The Shura Council, which normally does not legislate, held legislative powers under Morsi’s presidency because the lower house had been dissolved.
Mansour also named the head of General Intelligence, Rafaat Shehata, as his security adviser.
Donate Now To Save Christian Lives. Posted by Theodore Shoebat .
http://rescuechristians.org/a-mob-torched-houses-of-christians/
 ·
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction1 anno fa

Benjamin Netanyahu - MA, poiché, i Farisei Talmud satanico, che, hanno ucciso Gesù di Betlemme, hanno creato gli alieni nel 1200, sono i padroni, del doppio, di tutti i soldi del mondo, con la fondazione della Banca di Inghilterra, dal 1600! poi, chi è il cogline ottomano saudita, che, lui pensa di conquistare il mondo, e di fare il genocidio di tutto il genere umano? .. questo è chiaro: soltanto UNIUS REI, PUò FERMARE TUTTO QUESTO, potere assoluto e soprannaturale! http://rescuechristians.org/middle-east-christians-dying-in-large-numbers-due-to-obama-policies/
Rispondi
 ·
HellxDesPairTruction1 anno fa

Benjamin Netanyahu - SI LO SO! Re dell'Arabia Saudita Abdullah, E TUTTI I MAOMETTANI OTTOMANI SHARIAH CALIFFATO WORLDWIDE, SONO TOTALMENTE COGLIONI! LA CIA COLLABORA CON GLI ALIENI, E PROPRIO LORO CHE SONO I MANIACI RELIGIOSI DI UN FALSO PROFETA.. POI, LORO DOVE VOGLIONO ARRIVARE? DOVE CREDONO DI POTER ARRIVARE? NON POTRANNO MAI ESSERE AIUTATI DAI MARTIRI CRISTIANI, CHE, INVOCANO CONTINUAMENTE LA LORO VENDETTA SOTTO IL TRONO DI DIO JHWH..  https://www.youtube.com/user/HellxDesPairTruction/discussion

HellxDesPairTruction1 anno fa

Benjamin Netanyahu - IL LAVORO ADATTO PER GLI ALIENI (DEMONI CON CORPO GMOS) è internet, pornograzia, perversioni sessuali, horror, satanismo, ed ogni, ALTRO, impulso, che può spingere le persone al peccato, ALLA DISTRUZIONE MORALE! ma, in youtube, c'è il governo massonico satanico del NWO, è il vero motore: del POTER FAR sorgere, il regno di satana, NEL MONDO.. ecco perché, io UNIUS REI IO SONO IN YOUTUBE! IO MI SONO IMPOSTO, AVENDO ESPUGNATO, TUTTE LE FORTEZZE DEL NEMICO! https://www.youtube.com/user/HellxDesPairTruction/discussion